سازمان هدفمند سازی یارانه ها:

امروز نوبت شماره 3 هاست

مدیر دفتر امور بانک سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با بیان اینکه فرایند ثبت نام دریافت یارانه نقدی ادامه دارد ، گفت : امروز نوبت سرپرستان خانوارهایی است که اولین رقم سمت راست کارت ملی انها 3 است.
کد خبر: ۶۶۱۸۰۶
امروز نوبت شماره 3 هاست

نرگس نجفی گفت: شش درگاه معرفی شده آمادگی انجام ثبت نام را دارد و با هماهنگی های انجام شده به صورت شبانه روزی فعال است و مردم دغدغه و نگرانی از این بابت نداشته باشند.

وی در باره زوج های جوان که می خواهند مستقل ثبت نام کنند، افزود: در این 10 روز ثبت نام، فضایی برای جداسازی اطلاعات اعضای خانوار از خانوار اصلی نداریم. آن دسته از خانوارهایی که به خاطر تغییرات ناشی از چهار واقعه حیاتی اعم از تولد، ازدواج، فوت و طلاق، اطلاعات خود را تا 22 اسفند در سامانه رفاهی و مرکز آمار از طریق پلیس 10+ درج کردند می توانند در قالب خانوار جدید ثبت نام خود را به عمل آورند اما اگر این اطلاعات تا 22 اسفند در سامانه ها درج نشده باشد اکنون این خانوارها در قالب خانوار قبلی خود همچنان باید ثبت نام کنند. بعد از این 10 روز به آنها فرصت داده می شود که جداسازی اعضای خانوار را انجام دهند.

مدیر دفتر امور بانک سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها درباره کسانی هم که بخواهند در زمره خانواده اصلی نباشند و مستقل ثبت نام کنند، اظهار کرد: در حال حاضر ، امکان ثبت نام وجود ندارد و فقط آن دسته از سرپرستان خانوار می توانند مراجعه کنند که یارانه اسفند سال گذشته و فروردین امسال را با آن عنوان سرپرست دریافت کرده اند یعنی در این مرحله، سرپرست جدید ثبت نام نمی کنیم.

وی افزود: سامانه را طوری طراحی کردیم که با حداقل سواد اینترنتی هم ثبت نام امکان پذیر باشد و اطلاعات پیچیده ای از افراد خواسته نشده است.

نجفی گفت: شماره ملی، شماره حساب یارانه، درآمد و اینکه ملک مسکونی دارند یا خیر ، را بنویسند، اطلاعات خارق العاده ای از مردم نخواستیم که مشکلات خاصی پیش بیاید. اما به هر حال در سامانه برای پرسش های متداول که ممکن است پیش بیاید بخشی را در نظر گرفتیم با عنوان «پرسش های متداول» که مردم اگر سؤالی داشتند می توانند به آن قسمت مراجعه و پاسخ پرسش خود را پیدا کنند اما اگر هم در آن بخش نتوانستند به پاسخ پرسش خود برسند، استانداری ها در ارتباط مستمر با سازمان هدفمندی یارانه ها هستند و به طور مستمر مشکلاتی که در هر نقطه از کشور برای مردم پیش می آید از طریق سازمان هدفمندی و استانداری های مربوط رفع می شود. فعلاً شماره تلفنی نداریم.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
لیلا تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
به قول آقای احمدی نژاد؛ این پول پول امام زمان هستش حتما ثبت نام كنید بركتش زیاده با پول های دیگه هم قاطیش نكنید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها