وزیر کشور با اشاره به آزادی چهار مرزبان ایرانی و اخبار ضد و نقیض در خصوص شهادت گروهبان جمشید دانایی فر گفت: ما به هیچ وجه قبول نمی‌کنیم که دانایی فر به شهادت رسیده باشد و پیگیری‌های دیپلماسی را دراین خصوص افزایش می دهیم.
کد خبر: ۶۶۱۴۰۲
قبول نمی‌کنیم که دانایی فر به شهادت رسیده باشد

عبدالرضا رحمانی صبح امروز پنجشنبه در حاشیه همایش مدیران کمیته امداد در جمع خبرنگاران درباره آخرین خبرها از وضعیت گروهبان جمشید دانایی‌فر مرزبان ایرانی گروگان در دست گروهک جیش‌العدل، گفت: طی روزهای گذشته افراد بسیاری در این رابطه اظهار نظر کرده‌اند که اطلاعات دقیق نداشته و صاحب‌نظر نیستند؛ طرح برخی مسائل نیروهای امنیتی و وزارت کشور را دچار مشکل و مردم را نگران می‌کند. در این رابطه پیگیری‌ها افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه هیچیک از این اطلاعات کامل نیست و تنها حرف است و هر کس به میزان اطلاعات خود صحبت‌هایی را بیان کرده است، گفت: برخی از مسائل و اقدامات امنیتی در موضوع مرزبانان قابل ذکر نیست. از افرادی که صلاحیت‌های لازم را برای ورود به این موضوع ندارند خواست تا به این موضوع ورود نکنند.

وزیر کشور افزود: وزارت کشور متولی رسیدگی به این موضوع بود و هماهنگی‌های بسیار خوبی با نیروهای امنیتی، انتظامی، دیپلماسی و نظامی صورت گرفت و اقدامات زیادی برای حل این موضوع انجام شد که با تدابیر اتخاذ شده 4 تن از فرزندان ملت آزاد و به کشور بازگشتند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها