دو مرد شیشه ای که کابل برق و تلفن در محله های استان البرز سرقت می کردند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۶۱۱۳۴
سرقت کابل برای تامین مواد مخدر

به گزارش جام جم آنلاین، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: از اسفند سال گذشته و همچنین روزهای تعطیلات نوروز شاهد سرقت کابل برق و تلفن شهروندان مناطق کیانمهر، مهرویلا و مهرشهر بودیم که این موضوع باعث بروز خسارت‌های مالی برای شهروندان و سازمان‌های برق و تلفن شده بود.

سردار احمدعلی گودرزی افزود: با تشکیل پرونده‌ در کلانتری‌های منطقه، تحقیقات برای دستگیری سارقان شب رو ادامه داشت تا این که چند روز پیش ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در یکی از محله‌های شهر کرج متوجه دو سرنشین یک خودروی وانت شدند که قصد سرقت سیم داشتند که هر دو نفر دستگیر و در بازرسی از خودرویشان ابزارهای از جمله قیچی و سیم چین ازآنها به دست آمد.

وی گفت: متهمان با انتقال به مرکز پلیس بازجویی شده و اعتراف کردند هردو ماده مخدر شیشه مصرف می‌کنند و برای تامین هزینه‌های اعتیادشان سرقت می‌کند و تاکنون به اتهاماتی مشابه دستگیر و زندانی شده‌اند. چندی پیش پس از آزادی دوباره جرایمشان را از سر گرفته اند و تا پیش از روز دستگیری مرتکب 81 فقره سرقت شده‌اند.

با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

رییس پلیس استان البرز همچنین افزود: 10 قاچاقچی کالا نیز در ایام نوروز از سوی پلیس استان دستگیر شدند و این در حالی است که محموله های کشف شده از آنها بیش از 200 میلیون تومان ارزش داشته و علاوه بر آن چهار خودروی سبک و سنگین از آنها توقیف شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها