رییس سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور گفت: اجرای طرح کنترل زندانیان با «پابند» الکترونیکی در مرخصی نوروز موفق بود.
کد خبر: ۶۶۰۹۷۷
وضعیت بابک زنجانی تغییری نکرده است

غلامحسین اسماعیلی گفت: در مرخصی نوروز 93 به زندانیان، تعداد محدودی از زندانیانی که به مرخصی آمدند با «پابند» الکترونیکی کنترل شدند.

وی با اشاره به اینکه «پابند»های استفاده شده وارداتی بودند، افزود: این طرح در شهرهای تهران و اصفهان به صورت آزمایشی اجرا شد که نتایج آن نسبتا موفق بود.

رییس سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در خصوص زمان اجرای این طرح به صورت سراسری نیز گفت: برای اجرای این طرح نیاز به تدوین آئین نامه در دولت بود که این آیین نامه تهیه شده است. حال باید آئین نامه ای برای اجرای آن در قوه قضائیه تهیه شود که پس از تهیه آن به صورت سراسری در کشور اجرا می شود.

وضعیت بابک زنجانی تغییری نکرده است

اسماعیلی در خصوص انتشار برخی شایعات مبنی بر مرخصی نوروزی بابک زنجانی نیز گفت: این فرد در حال حاضر متهم است و مرخصی نوروزی مربوط به محکومان است نه متهمان. با این توضیح وی مشمول مرخصی نوروزی نمی شود.

وی در پاسخ به این پرسش که بابک زنجانی هنوز در انفرادی است؟، گفت: تا جایی که اطلاع دارم هیچ تغییری در وضعیت وی ایجاد نشده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها