در کرمانشاه رخ داد

تیراندازی به خاطر جای پارک!

رییس کلانتری 152 خانی آباد از دستگیری چهار شرور که به علت اختلاف سر جای پارک خودرو با یکدیگر درگیر شده بودند، طی یک تعقیب و گریز پلیسی در «عبدل آباد» خبر داد.
کد خبر: ۶۵۹۸۶۸
درگیری شرورها بر سر جای پارک خودرو

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ امید بهمنیاری رییس کلانتری 152 خانی آباد گفت: عصر روز گذشته (شنبه شانزدهم فروردین ماه) از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ خبری تحت عنوان «شرارت و عربده کشی در عبدل آباد» به کلانتری 152 خانی آباد مخابره شد و در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران بلافاصله به محل اعزام و مشاهده کردند چهار نفر از اراذل و اوباش سابقه دار با در دست داشتن قمه و چماق با یکدیگر درگیر شدند که همین امر موجب رعب و وحشت برای ساکنان به وجود آورده بود.

سرهنگ بهمنیاری گفت: متهمان به محض مشاهده پلیس متواری شدند که با فرار آنها تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد که طی مسیر کوتاهی ماموران موفق شدند در یکی از کوچه های فرعی آنها را متوقف کنند.

وی افزود: یکی از متهمان برای فرار از دست قانون با قمه به ماموران حمله ور شد که با درایت ماموران خلع سلاح و دستگیر شدند.

رییس کلانتری 152 خانی آباد گفت: با اشاره به اینکه در بازرسی از متهمان یک قبضه قمه دو چماق، یک میله آهنی و پنج دستگاه تلفن همراه کشف شد، در بازجویی های انجام شده از متهمان آنها به جرایم خود مبنی بر درگیری، ایجاد رعب و وحشت و برهم زدن نظم اجتماعی و امنیت محلات اعتراف و عنوان کردند که سرجای پارک خودرو این درگیری شده است.

سرهنگ بهمنیاری افزود: ماموران بعد از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر متهمان را به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ انتقال دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
غربیلك
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
۰
۰
آخه این اراذل تا همین چند وقت قبل سوار فرغون هم نمی تونستن بشن !!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها