درگیری اعضای دو تیم فوتبال افغان در شهرک قدس (غرب) بر سر هزینه اجاره زمین با قتل پایان یافت.
کد خبر: ۶۵۹۳۳۳
درگیری فوتبالیست ها با قتل پایان یافت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، ساعت 15:20 دقیقه جمعه اول فروردین ماه امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره درگیری منجر به جنایت در خیابان معارف به کلانتری 134 شهرک قدس (غرب) اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری در محل و بررسی های اولیه مشخص شد که دو تیم فوتبال از اتباع کشور افغانستان با همدیگر بازی فوتبال داشته اند که در پایان مسابقه، بر سر مبلغ 25 هزار تومان پول اجاره زمین با یکدیگر درگیر شده که طی آن چهار نفر از آنها بر اثر اصابت ضربات چاقو به بیمارستان منتقل و با وجود انجام اقدامات درمانی و مداوای سه نفر از مجروحین، نفر چهارم به نام «محمود . ح» (23 ساله) بر اثر شدت جراحت وارده فوت کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمد» و به دستور شعبه دهم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز رسیدگی به پرونده، کاراگاهان اداره دهم به تحقیق از دوستان مقتول پرداخته اما آنها عنوان داشتند که هیچگونه شناختی از ضارب نداشته و روز حادثه، برای اولین بار او را دیده اند؛ این افراد اظهار کردند:«روز حادثه ما جهت بازی، زمین فوتبال را از ساعت 13:30 الی 15 اجاره کرده بودیم؛ زمانیکه به محل مراجعه کردیم، چون تعداد ما کم بود از اعضای تیم سانس قبل خواستیم که با ما بازی کنند که چند نفر از آنها قبول کرده و با ما مشغول به بازی شدند؛ در پایان بازی به آنها گفتیم که چون شما هم بازی کرده اید، باید نصف هزینه زمین (25 هزار تومان) را پرداخت کنند که بر سر همین موضوع با هم درگیر شدیم».

شناسایی و دستگیری قاتل

با توجه به اظهارات شاهدان صحنه جنایت، کارآگاهان اداره دهم بلافاصله اقدام به شناسایی تیم سانس قبل (ساعت 12 الی 13:30) کرده و پس از شناسایی تمامی اعضای این سانس، نهایتا موفق به شناسایی «خیرالله.ش» (18 ساله) به عنوان ضارب و عامل اصلی جنایت شدند.

با شناسایی «خیرالله» به عنوان عامل جنایت، بلافاصله محل سکونت وی در یک ساختمان در حال ساخت، در منطقه تجریش شناسایی و در ساعت 18 روز یکشنبه سوم فروردین دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد.

خیرالله پس از دستگیری، با تأیید اظهارات دوستان مقتول (شاهدان صحنه جنایت) در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: پس از پایان بازی، قصد خارج شدن از زمین فوتبال را داشتیم که اعضای تیم سانس بعد از ما درخواست کردند که با آنها بازی کنیم. ما نیز قبول کردیم ولی پس از پایان بازی به ما گفتند که باید نصف پول زمین را پرداخت کنیم اما ما قبول نکردیم. در حالیکه با آنها به صورت لفظی درگیر شده بودیم، ناگهان درگیری های ما به درگیری فیزیکی کشیده شد و با توجه به اینکه تعداد آنها بیشتر از ما بود ، من با چاقویی که همراه داشتم به چند نفر از آنها حمله ور شده و آنها را با چاقو زدم و با دوستانم از محل متواری شدیم و چاقو را نیز در طول مسیر دور انداختم.

سرهنگ آریا حاجی زاده معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود:با توجه به اعترافات صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
۰
۰
...قانون پدرتو در میاره تا دیگه از این كارا نكنی!!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها