جام‌جم در آستانه مجمع عمومی سازمان ملل بررسی می‌کند

کرسی ایران در سازمان ملل همچنان خالی است

در حالی‌ که نماینده جدید ایران در سازمان ملل و جایگزین خزاعی هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده، در واشنگتن 29 سناتور از رییس‌جمهور این کشور خواسته‌اند تا مانع از انتصاب حمید ابوطالبی در این مقام شود.
کد خبر: ۶۵۹۱۹۹
جنجال در واشنگتن بر سر جایگزین خزاعی

به گزارش مهر و به نقل از سایت بلیز، جی کارنی سخنگوی کاخ سفید گفته است: انتخاب کسی که گزارش شده در تسخیر سفارت آمریکا مشارکت داشته، تاثیری در مذاکرات هسته‌ای با ایران نخواهد داشت.

این در حالی است که وزارت امور خارجه آمریکا از اظهار نظر در مورد این که آیا ایران برای سفر حمید ابوطالبی به نیویورک درخواست روادید داده، خودداری کرده است.

طی مسیری 500 ساله در 35 سال

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در یادواره شهدای کرمان گفت: انقلاب اسلامی ما در 35 سال گذشته مسیری پانصد ساله را طی کرد و توانست جهان اسلام را متحول کند.

به گزارش نسیم، او تاکید کرد: دشمنان گمان کرده‌اند ایران مانند افغانستان و پاکستان است، اما غافل از این هستند که این کشور با اتکا به اراده مردم قادر به انجام هر کاری است.

ادامه گفت‌وگوهای کارشناسی

دومین روز مذاکرات کارشناسی ایران و 1+5 درباره گام پایانی توافق‌نامه ژنو، دیروز در شهر وین، پایتخت اتریش برگزار شد و این مذاکرات سه روزه، امروز پایان می‌یابد.

به گزارش فارس، پس از پایان این مذاکرات کارشناسی، قرار است سومین دور مذاکرات ایران و 1+5 درباره گام پایانی به مدت دو روز از روز سه‌شنبه، به ریاست محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان و کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در شهر وین برگزار شود.

ماری هارف، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به این مذاکرات گفت: طرفین احتمالا بعد از دور تازه مذاکرات هسته‌ای، به مرحله پیش‌نویس توافق نزدیک‌تر می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها