معاون حقوقی و بین الملل وزیر امور خارجه خبر داد:

آغاز مذاکرات کارشناسی ایران و ۱+۵ ؛ امروز

مذاکرات کارشناسی جمهوری اسلامی ایران و ۱+۵ در چارچوب گام پایانی توافق ژنو از امروز در وین آغاز می شود.
کد خبر: ۶۵۸۸۶۲
آغاز مذاکرات کارشناسی ایران و ۱+۵ ؛ امروز

معاون حقوقی و بین الملل وزیر امور خارجه گفت: این مذاکرات پیش از سومین مرحله از مذاکرات وین به سرپرستی حمید بعیدی نژاد مدیرکل سیاسی و بین الملل وزارت امور خارجه درباره موضوعات متنوع انجام می شود.

سید عباس عراقچی افزود: سومین دور مذاکرات وین در چارچوب گام نهایی توافق ژنو، سه شنبه و چهارشنبه آینده در پایتخت اتریش برگزار خواهد شد.

وی گفت: پیش از این مذاکرات، آقای ظریف و خانم اشتون دوشنبه 18 فروردین در شام کاری دیدار و درباره این دور از مذاکرات با یکدیگر گفت‌وگو می کنند.

دومین دور مذاکرات وین در چارچوب گام نهایی توافق ژنو 27 و 28 اسفند 92 در موضوعاتی شامل همکاری های بین المللی در زمینه فناوری صلح آمیز هسته ای، غنی سازی، راکتور تحقیقاتی اراک و تحریم ها برگزار شد.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
۰
۰
حكومت ،دولت و ملت بزرگ و متمدنی همانند ایران اسلامی اهل مذاكره و گفتگوست و كسانی از گفتگو و مذاكره رویگردانند كه سخنی برای گفتن ندارند و یا اعتماد به نفسشان پایین است لذا در هر شرایطی مسئولین باید گفتگو كنند و منطق و كلام حق طلبانه خود را مطرح و به نتیجه قابل قبول ملت و حاكمیت برسد هر كجا كه منطقی وجود دارد گفتگو هم موثر و كارساز است اگر طرف مقابل هم منطق نداشت در افكار عمومی دنیا و بویژه مردم ایران شناخته خواهد شد.

نیازمندی ها