سرپرست دادگاه کیفری استان تهران خبر داد:

عامل شهادت «طلبه ناهی از منکر» در یک قدمی اعدام

فرمانده ناجا در دیدار با خانواده شهید ناهی از منکر:

پلیس پیگیر مجازات قاتلان شهید خلیلی است

فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با خانواده شهید «خلیلی»، ناهی منکر گفت: نیروی انتظامی در حال پیگیری برای دستگیری ضارب این شهید است.
کد خبر: ۶۵۸۲۰۳
پلیس پیگیر مجازات قاتلان شهید خلیلی است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار اسماعیل احمدی مقدم صبح امروز با خانواده شهید ناهی منکر «علی خلیلی» دیدار و به آنها تسلای خاطر داد.

فرمانده نیروی انتظامی در این دیدار به بیداری و غیرت دینی جوانان اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار جان خود را در راه دینداری گذاشت که خداوند ایشان را رحمت کرده و در جوار ائمه و شهدای راه حق محشور گرداند؛ خداوند به خانواده محترمش نیزصبر جزیل عنایت فرماید.

وی با اشاره به آیات خداوند در خصوص امتحان الهی و صبر مومنان، گفت: خداوند بارها در کلام الله به پیامبر خود در خصوص امتحان های مختلف و سخت از مومنین با شیوه های گوناگون تاکید کرده و بشارت داده کسانی که از این آزمایش ها سربلند بیرون بیایند از صابرانند.

احمدی مقدم خطاب به خانواده این شهید جوان، خاطر نشان ساخت: شهادت این شهید بزرگوار به ظاهر یک مصیبت است اما در باطن به عنوان یک رحمت محسوب می شود؛ شما سختی بسیاری در طول بیماری وی تحمل کردید وهر چند از دست دادن یک فرزند خلف و لایق سخت است اما خداوند به شما به عنوان والدین «شهید خلیلی» عنایت ویژه داشته است.

در این دیدار پدر «شهید خلیلی» از فرمانده ناجا خواست تا قاتلان فرزندش مجازات شوند که سردار مقدم در پاسخ گفت: پس از شنیدن خبر شهادت این ناهی از منکر بسیار متاثر و بلافاصله اقدامات لازم در این خصوص انجام شده است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حادثه مصدومیت شهید خلیلی در سال 90، گفت: پس از شنیدن مصدومیت وی، بلافاصله ضاربانش دستگیر شدند اما به علت مجروحیت ، دادگاه دیه جراحت برای وی صادر کرد؛ اما اکنون با توجه به شهادتش، موضوع به گونه ای دیگر است؛ بنابراین پزشکی قانونی باید اعلام کند که فوت وی براثر جرح است که در صورت تایید، جرح به قتل تبدیل می شود.

وی با اعلام این که پلیس به دنبال دستگیری ضارب است، افزود: هر چند دستگیری، مشکلی را حل نمی کند اما باید اقداماتی صورت گیرد تا درس عبرت سایرین شود.

احمدی مقدم به اقدامات قوه قضاییه و مجازات مجرمان در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: اقدامات شایسته و قابل قبولی صورت گرفته اما کافی و بازدارنده نبوده است.

در ادامه، پدر شهید خلیلی به بستری شدن مادر این «ناهی منکر» در بیمارستان اشاره کرد و افزود: داغ فرزند، کمر شکن است اما از این که پسرم در راه احیای سنت رسول الله و امر به معروف و نهی از منکر، به لقاء الله پیوسته بسیار خرسندیم.

به گفته وی، نوشیدن شربت شهادت و پیوستن به خیل سربازان و جانبازان سرور و سالار شهیدان، از آرزوهای خاص فرزندم بود که به «شهادت» این آرزوی دیرینه خود نیز رسید.

پدر این شهید، به سختی هایی که علی خلیلی با آن طی این سه سال روبرو بود اشاره کرد و گفت: بستری های گاه و بیگاه در بیمارستان، جراحات شدید و پارگی روده از جمله این شداید بود.

وی به هزینه های سنگین درمان پسرش طی این مدت اشاره کرد و افزود: برخی از مسئولین و دست اندرکاران وزارت بهداشت و درمان در برخی از مراحل ، در تامین هزینه ها، به ما کمک کردند اما هزینه های درمان بسیار بالا بود که به سختی از پس آن بر می آمدیم تاجایی که حتی منزل مسکونیم را برای فروش زیر قیمت، گذاشته بودم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بیداری
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
۰
۰
سلام بر كسی كه از راه هدایت پیروی كند ارازل و اوباش! و همه كسانی را كه در زجر كشیدن و كشته شدن شهید خلیلی و از بین رفتن راهش تلاش كرده و می كنید بدانید امروز پیمانم را با خدا و ولایت و حضرت زهرا سلام الله علیها محكم تر خواهم كرد و بدون ترس راهش را ادامه خواهم داد «خون چرا در رگ من زنجیر است زخم من تشنه تر از شمشیر است! »
بی تفاوت ها !داستان اصحاب سبت را در قرآن بخوانید كه بی تفاوت ها به همراه گناه كاران به بوزینگانی طرد شده مبدل شدند .
....كه «من ینصرالله ینصره»هركه دین خدا را یاری دهد خدا او را یاری می دهد .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها