متهم سابقه‌دار که هنگام دزدیدن خودروی زانتیا با مقاومت مالباخته روبه‌رو شده و گوش او را بریده بود، از سوی پلیس شهرستان مبارکه استان اصفهان دستگیر شد.
کد خبر: ۶۵۶۴۷۷
سارق، گوش مالباخته را برید

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مردی با حضور در پلیس‌آگاهی شهرستان مبارکه از مردی به اتهام بریدن گوش و سرقت خودروی زانتیای خود خبر داد.

شاکی گفت: هنگام بازگشت به خانه، مردی قمه به‌دست از میان شمشادهای کنار جاده بیرون آمد و به سمت خودرویم دوید. از ترس این‌که با او تصادف نکنم در حاشیه جاده توقف کردم. گمان می‌کردم او دیوانه است و می‌خواهد مرا بترساند بنابراین وقتی قصد دور شدن از محل را داشتم، مرد قمه به دست مانع شد و با باز کردن در خودرو مرا تهدید کرد باید پیاده شوم.

وی اضافه کرد: وقتی مقاومت کردم، مرد مهاجم به من حمله‌ور شد و من را به زور از خودرو بیرون انداخت و با قمه‌ای که همراهش بود گوشم را برید و مرا کنار جاده رها کرد و با سوار شدن به خودروی زانتیای من متواری شد.

شاکی تصریح کرد: پس از فرار مرد سارق، راننده یک‌خودروی عبوری متوجه موضوع شده و به کمکم شتافت و با انتقال به بیمارستان، گوشم را بخیه زدم.

با تشکیل پرونده و به دستور قضایی، کارآگاهان جنایی با چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهم فراری، تصویر او را با تصاویر موجود در آلبوم متهمان سابقه‌دار پلیس آگاهی مطابقت داده و متوجه شدند تصویر شرور فراری با یک متهم سابقه‌دار که در زمینه شرارت، سرقت و خرید و فروش موادمخدر فعالیت دارد و چندی پیش از زندان آزاد شده، مطابقت دارد.

در مرحله بعدی تحقیقات، پاتوق‌های مرد شرور زیرنظر گرفته شد تا این که ماموران اطلاع یافتند، متهم فراری هنگامی که با خودروی مسروقه در یکی از محله‌های شهر در تردد بوده از سوی ماموران اداره مبارزه با موادمخدر در یک تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شده است.

با انتقال متهم به پلیس آگاهی، وی اعتراف کرد، پس از آزادی از زندان سرقت‌هایش را با زور و تهدید انجام می‌داده و وقتی صاحب خودروی زانتیا در مقابلش مقاومت کرده، گوش او را بریده است.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
غلامرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
۰
۰
اگر مسولین محترم از حقوق بشر صوری نترسند و قوانین اسلام را در مورد سرقت جاری كنند هیچ وقت هیچ سرقتی در ایران رخ نخواهد داد.
لطفا قوانین اسلام را رعایت كنید
قطع انگشتان
قطع دست و ..................
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
۰
۰
برای چندمین بار جرم تكرار شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگر بیمار است بازهم راهی هست!!!!!!!!!!!! مگر اینكه نمی خواهید.........
بابا مردم پشتیبان شما در جمع آوری این افراد هستند... فكر میكنم قوانین ما دارای نقص در خصوص این افراد می باشد .
صمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
۰
۰
چرا این سابقه داران را اعدام نمی كنند تا ملت ودولت از دست اینها در امان باشند
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
۰
۰
عجب دوره زمونه ای شده !!!!
111
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
۰
۰
وقتی برخورد جدی صورت نمی گیره این افراد هرروز شرورتر میشن از آن زمان باید ترسید كه اموالت را غارت وجلوی چشمت به ناموست تعرض كنند .
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
۰
۰
خیلی خیلی متاسفم ،در كشور اسلامی ما ،قانون شرع مقدس اسلام كه بریدن انگشت سارق است نادیده گرفته شده و سارق پس از دوران محكومیت با گردن راست و شجاعت خاص مبادرت به ارتكاب جرم قبلی مینماید .
دركشورهای كمونیستی و غیرمسلمان فرزند بالاترین فرد مملكت بعلت دزدی اعدام میشود ...
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها