دو خلافکار پایتخت در حین فرار از دست پلیس مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.
کد خبر: ۶۵۵۳۴۵
شلیک 23 گلوله برای متوقف کردن خلافکاران تهران

بامداد روز گذشته با توجه به سرقت های متعدد در محدوده ولنجک تهران ماموران انتظامی آن منطقه در حال سرکشی از خیابان‌ها و کوچه‌های خلوت بودند که متوجه یک دستگاه خودرو پژو 206 می‌شوند که با دیدن آنها اقدام به فرار می‌کند.

به دنبال این موضوع، ماموران گشت خودرویی به تعقیب متهمان پرداخته و چندین مرحله با اخطارهای ایست از طریق بلندگو تذکرات لازم را به راننده خودرو می‌دهند ولی وی هیچگونه اعتنایی نمی‌کند.

در ادامه متهمان وارد خیابان‌های فرعی شده و اتوبان چمران را با سرعت سرسام‌آوری به صورت خلاف جهت طی می‌کنند و در حالیکه ماموران دائماً به آنها دستور ایست می دادند مجبور شدند جهت توقیف خودرو اقدام به تیراندازی کنند.

ابتدا ماموران با اسلحه سازمانی اقدام به شلیک سه تیر هوایی و سه تیر جنگی به سمت خودرو کرده ولی باز هم متهمان توجهی نکرده و با پرتاب کردن وسایل مسروقه به فرار خود ادامه می‌دادند.

در بین مسیر، راننده پژو 206 در چندین مورد قصد صدمه زدن به واحدهای گشتی را داشت که در نهایت در ابتدای خیابان مریم، ماموران به اجبار از اسلحه استفاده کرده و ابتدا هشت تیر هوایی شلیک کردند که باز هم بی‌تاثیر بود و سپس 9 تیر مجدد به سمت خودرو شلیک کرده که خودرو به دلیل پنچر شدن چهار چرخش از حرکت ایستاد.

در پایان ماموران دو متهم داخل خودرو که بر اثر اصابت گلوله دچار جراحت و خونریزی شده بودند را توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل کردند.

سرگرد جواد یاسینی رییس کلانتری 163 ولنجک با اعلام این خبر، افزود: ماموران در بازرسی از خودرو مقادیری کراک و مشروبات الکلی کشف و ضبط کردند.

گفتنی است، پرونده دو متهم به نام‌های «پیام» و «شایان» جهت سیر مراحل قانونی در اختیار کاراگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
كامران
United States
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
۰
۰
به نظرمن به هیچ وجه تیراندازی درداخل
شهرمخصوصأدرخیابان درست نیست اگه
شخص فراری مسلح نباشدباید
محاصره وسالم دستگیرشودممنون از
یگان های اسایش وامنیت
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها