ارائه نقشه راه اجرای اقتصاد‌ مقاومتی تا پایان سال

نشستهای هیات وزیران تعطیل شد

سخنگوی دولت با اعلام پایان یافتن نشستهای هیات وزیران در سال 1392 گفت: پس از اینکه دستگاه های اجرایی با مسئولیت وزرا در باره اجرایی کردن منظم و اثربخشی سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی هماهنگی های لازم را انجام دهند تا پایان سال ضوابط اجرایی و نقشه راه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی را ارائه خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۵۴۹۶۴
نشستهای هیات وزیران تعطیل شد

محمدباقر نوبخت امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: سیاست های اقتصاد مقاومتی برای پیشرفت کشور بسیار نافع خواهد بود و دولت در اجرای آن یک روز تاخیر را هم جایز نمی داند.

سخنگوی دولت گفت که در نشست امروز هیات وزیران در باره پرداخت عیدی همراه با حقوق بهمن و نیز پرداخت حقوق اسفند از 15 اسفند بحث و قرار شد چند دستگاهی که باقی مانده اند، این کار را ظرف امروز تا فردا انجام دهند.

وی افزود: پرداخت یارانه نقدی هم 20 اسفند انجام شد و امروز درباره جبران بخشی از خسارت خشکسالی در استان هرمزگان و حادثه غیرمترقبه ای که در چهار محال و بختیاری پیش آمد، مصوباتی برای پرداخت نقدی به صورت تسهیلات و اعتبارات داشتیم.

سخنگوی دولت افزود: همچنین برای توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و عمرانی که در میان 150 دستگاه ملی و استانی صورت می گیرد و در اجرای قانون بودجه ،هیات وزیران این اجازه را داد که معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور برای توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای تا قبل از پایان سال اقدام کند.

نوبخت گفت: همکاران ما در معاونت برنامه ریزی و همچنین در وزارت امور اقتصادی و دارایی و به ویژه خزانه داری کل تلاش می کنند تا آنجا که ممکن است مبالغ وصولی به خزانه را میان دستگاه ها و به ویژه برای طرح های عمرانی توزیع کنند.

وی خاطرنشان کرد: جلسه امروز هیات وزیران آخرین جلسه امسال بود و در آن در باره روند تکمیل پرداخت های جاری و عمرانی بحث شد.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه این اقدام در باره هزینه های جاری و حقوق ودستمزد صورت گرفته است، گفت: مبالغ باقی مانده را برای تادیه بدهی دولت به پیمانکاران و پیشرفت طرح های عمرانی استفاده می کنیم.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها