آیت الله مکارم شیرازی گفت: با وزیر علوم به خاطر عزل و نصب​های زیادی که کرده، دیدار نکردم چون دیدم ملاقات با ایشان تائید آن عزل و نصب هاست.
کد خبر: ۶۵۴۰۷۱
آیت الله مکارم: با وزیر علوم دیدار نکردم

اژه‌ای: وزارت نفت حاضر نشد اموال زنجانی را به جای طلبش بردارد

غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، دادستان کل کشور در برنامه تلویزیونی «نگاه یک» درخصوص پرونده بابک زنجانی و جرم اصلی‌اش گفت: این یکی از پرونده‌های پیچیده است و عناوین اتهامی که قاضی می‌تواند بگوید متعدد است، اما مسلما کار این فرد، کلاهبرداری و اخلال در نظام پولی کشور است.

به گزارش فارس، وی خاطرنشان کرد: اما در نهایت باید ببینیم قاضی به چه عنوان اتهامی می‌رسد، این پرونده هنوز در مرحله مقدماتی است و آقایانی که می‌خواهند در مورد این پرونده صحبت کنند، باید در حد اطلاع خود صحبت کنند.

وی گفت: وزارت نفت حاضر نشده به جای طلب خود از این فرد، اموال او را قبول کند.

اژه‌ای در مورد پرونده کرسنت گفت: بخشی از این موضوع، همان زمان به صدور حکم منجر شد.وی ادامه داد: باز هم می‌گویم در پرونده‌ای مانند کرسنت و شبیه آن، افراد ذی‌نفوذ تلاش کردند روند رسیدگی را مختل کنند.

روایت هاشمی از اساسنامه دانشگاه آزاد و حسینیه ارشاد

آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی، رییس هیات‌ امنای دانشگاه آزاد در نشستی با دست‌اندرکاران حوزه علوم‌ پزشکی این دانشگاه گفت: ما ابتدا اساسنامه دانشگاه آزاد را با اقتباس از اساسنامه حسینیه ارشاد در زمان شاه نوشتیم. در زمان شاه اساسنامه حسینیه ارشاد خیلی محکم نوشته شده بود تا رژیم شاه نتواند آن را تصرف کند.

ما هم همان‌گونه عمل کردیم، اما نمی‌دانستیم نظام ما قوی‌تر از زمان شاه است و آن را تصرف می‌کند.

به گزارش تسنیم، هاشمی‌رفسنجانی همچنین گفته کسی نمی‌تواند سند بیاورد که ما یک بار هم کوچک‌ترین استفاده انتخاباتی از این دانشگاه کردیم و بنای این کار را نداریم.

در پی این اظهارات برخی سایت ها صورتجلسه ای مربوط به دانشگاه آزاد را منتشر کردند که در آن برحمایت از میر حسین موسوی در انتخابات تاکید شده است.

پایان ماموریت خزاعی در نمایندگی ایران در سازمان ملل

ایرنا با اعلام پایان ماموریت شش ساله محمد خزاعی، نماینده دائم ایران در سازمان ملل نوشت: خزاعی با پایان ماموریت‌اش، سکان مدیریت دیپلماسی در این حوزه را به دیپلمات دیگری می‌سپارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها