یک گروه تئاتر روسی تصمیم گرفتند به خاطر ناکامی‌های پشت سر هم لئوناردو دی کاپریو در دریافت جایزه اسکار، خودشان به وی یک اسکار بدهند.
کد خبر: ۶۵۳۰۸۳
دی کاپریو اسکار روسی می‌‌‌گیرد

بازیگران تئاتر شهر یورال چلیابینسک بعد از پنجمین ناکامی لئوناردو دی کاپریو در دریافت جایزه اسکار، ستاره فیلم «گرگ وال استریت» را به عنوان یکی از اعضای افتخاری خود پذیرفتند و به او چندین نقش پیشنهاد کردند و قصد دارند مجسمه ای کوچک از یک اسکار روسی آهنی برای او ارسال کنند.

تئاتر چیمبر که در شهری واقع شده است که بیشتر به خاطر سقوط یک شهاب سنگ آسمانی در سال گذشته شناخته می شود، اعلام کرد که این بازیگر آمریکایی از این به بعد می تواند مجانی در تمامی اجراهای این تئاتر حضور یابد، می تواند در کمپین های عمومی از اسم تئاتر استفاده و در برنامه های آن شرکت کند.

یوری سیچف سخنگوی تئاتر چیمبر گفت: چون لئوناردو، روسی صحبت نمی کند، می‌توانیم با پیشنهاد ایفای نقش بی کلام یک خدمتکار در نمایش جدیدمان کارمان را با هم آغاز کنیم.

سیچف افزود: این تئاتر در آینده می‌تواند از این بازیگر برای نقش‌های اصلی در نمایشنامه های «عشق و دسیسه» نوشته فریدریش شیلر و «مدرسه احمق ها» نوشته ساشا سوکولف استفاده کند.

سخنگوی تئاتر چیمبر اظهار کرد: یاد گرفتن بخشی از دیالوگ یک نمایش بدون اینکه بدانید معنی اش چیست برای یک بازیگر واقعی نباید مشکلی ایجاد کند.

به گفته سیچف، بازیگران این تئاتر مجسمه ای شبیه به مجسمه اسکار را که توسط یک کمپانی محلی تولید شده است، خریداری کرده‌اند و می‌خواهند آن را برای دی کاپریو بفرستند. این مجسمه آهنی 1.5 کیلوگرم وزن دارد و نمایانگر یک فیگور مردانه عضلانی است.

وی افزود: این اسکار روسی قوی‌بنیه به دی کاپریو یادآوری می کند که باید با وجود تمامی سختی ها به جلو حرکت کند.

دی کاپریو هر چند امسال برای فیلم «گرگ وال استریت» موفق به دریافت دومین جایزه گلدن گلوبش شد، اما نتوانست اسکار این بخش را به دست بیاورد و آن را در رقابت به «متیو مک کاناهی» برای فیلم «کلوب خریداران دالاس» واگذار کرد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها