سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در واکنش نسبت به تازه ترین ادعای رژیم صهیونیستی آن را یک ادعای ناشیانه و سناریو پردازی پر از ابهام و دروغ خواند که فقط اذهان بیمار، توان سر هم کردن آنها را دارند.
کد خبر: ۶۵۳۰۶۱
ادعای رژیم صهیونیستی ناشیانه و دروغ است

مرضیه افخم امروز جمعه به همزمانی این تبلیغات گسترده با سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به واشنگتن و برگزاری اجلاس سالانه آیپک که مهم ترین دستور کار آن انحراف توجه از مسئله اصلی خاورمیانه و جلب توجه به مشکلات ساختگی و جعلی است، اشاره کرد.

وی افزود: سال گذشته نیز این لابی شکست خورده در جریان اجلاس سالانه خود تلاش گسترده و برنامه ریزی شده ای را برای تحمیل سیاست های خود بر ملت آمریکا و کنگره آن کشور انجام داده و به صراحت با هرگونه گفت وگوی دیپلماتیک مخالفت کرده بود

افخم گفت: لابی مذکور پس از شکست خوردن در جلوگیری از آغاز گفت وگوهای دیپلماتیک در موضوع هسته ای، اکنون به صراحت اعلام کرده است بدنبال نابود کردن مذاکرات جاری و منحرف ساختن آن است.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان از دولت آمریکا خواست بجای توجه به تولیدات جعلی و مداوم دستگاه تبلیغاتی رژیم صهیونیستی و همراهی با آن در متهم کردن ایران و استفاده از الفاظ و لحن غیر دیپلماتیک و فرافکنی مشکلات خاورمیانه، به حل واقعی مسئله اصلی منطقه از طریق توقف جنگ افروزی، تروریسم دولتی، و اقدامات غیر انسانی علیه ملت مظلوم فلسطین بپردازد.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها