اغلب گالری‌ها و مراکز فرهنگی تهران، برنامه‌های متنوعی را برای شب عید هنردوستان تدارک دیده‌اند.
کد خبر: ۶۵۲۸۶۹
تدارکات شب عیدی گالری‌های تهران

احمد نشان در نخستین نمایشگاه انفرادی خود با نام «در خیال هور»، 17 عکس از مردم و طبیعت یکی از روستاهای جنوب کشور را به نمایش می‌گذارد.

این نمایشگاه از 16 تا 21 اسفند ماه از ساعت 16 تا 20 در گالری گلستان به نشانی دروس، خیابان شهید کماسایی، شماره 34 برگزار می‌شود.

آثار کودکان در فرهنگسرای اندیشه

مسعود احمدی در نمایشگاهی آثار نقاشی 25 هنرجوی هفت تا 12 ساله خود را به نمایش گذاشته‌ است. این آثار محتوای مخصوصی ندارد و آن‌ها موضوع نقاشی خود را خودشان انتخاب کرده‌اند.

در این نمایشگاه آثار آبستره‌ کودکان هم دیدنی است! ‌ این نمایشگاه از 17تا 22 اسفند ماه از ساعت 10 تا 19 در فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی - تقاطع خیابان شهید قندی – روبه‌روی باشگاه پیام - بوستان هلال احمر در جریان است.

خط‌ نقاشی‌ برای کودکان سرطانی

بابک رشوند تازه‌ترین آثار نقاشی‌خط خود را به نمایش می‌گذارد. در نمایشگاه او شش تابلوی نقاشی‌خط با تکنیک اکریلیک روی بوم قرار دارد و عواید فروش آن‌ها به کودکان سرطانی «محک» و «دهش پور» تعلق می‌گیرد.

این نمایشگاه از 16 تا 21 اسفند ماه از ساعت 16 تا 20 در گالری سیحون واقع در خیابان وزرا کوچه چهارم، شماره 11 در جریان است. گالری سیحون دوشنبه‌ها تعطیل است.

طلا و جواهرات در سالن حجاب

حمیدرضا علی‌مردانی در نمایشگاهی آثار طلا و جواهرش را به نمایش گذاشته است. در این نمایشگاه امروز 16 اسفند ماه،‌ کارگاهی هم برای آموزش طلا و جواهرسازی هنرجویان تدارک دیده شده است.

این نمایشگاه از 10 تا 18 اسفند ماه در ساعت 10 تا 21 در سالن حجاب (مرکز آفرینش های فکری) واقع در خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب برقرار است.

ابیات مولانا و حافظ بر دیوارهای شفق

مسعود فضل‌اللهی حدود 40 اثر نقاشی‌خط را که شامل ابیات خوش‌نویسی شده با رنگ روغن است، به نمایش گذاشته‌ است.

بعضی از این ابیات بر روی ورقه‌های طلایی نوشته شده‌اند و بعضی دیگر که رنگ‌های متنوعی دارند، سایه خورده‌اند.

این نمایشگاه از 13 تا 19 اسفند ماه، از ساعت هشت تا 18 در فرهنگسرای شفق واقع در خیابان یوسف آباد، خیابان بیست‌ویکم، بوستان شفق بر قرار است. بخش گالری فرهنگسرای شفق جمعه‌ها تعطیل است.

رویای بهار در افرند

گالری افرند با افتتاح نمایشگاه «رویای بهار» با ارائه آثاری از هنرمندانی مانند هانیبال الخاص، ثمیلا امیرابراهیمی، محمدرضا ایزدخواه، سروژ بارقسیان، سیما بینا، حمید پازوکی، ژازه طباطبایی، حسینعلی ذابحی، باسم رسام، مجتبی سیادتی، امیر شلمانی، ترانه صادقیان، مهرداد طلادار، لئون کهن، ناصر محمدی، سوسن قائم‌مقام، مرضیه قره‌داغی، کامیار مشعوف، علی ندایی، اکبر نیکان‌پور، گیزلا وارگاسینایی، محسن وزیری مقدم و رضا هدایت به نمایش گذاشته خواهد شد. ، آخرین نمایشگاه خود در سال جاری را برگزار می‌کند. این نمایشگاه از 16 تا 23 اسفند ماه از ساعت 16 تا 20 در گالری افرند واقع در یوسف‌آباد، جهان‌آرا، خیابان نوزدهم (جلال حسینی)، شماره 48 برقرار است.

چرخ کبود در ساربان

نمایشگاه «زیر چرخ کبود» که حاوی خط‌ نقاشی‌های احمد آریامنش، است از دوم تا 29 اسفند از ساعت 16 تا 20 در گالری ساربان خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی (مهناز)، کوچه مهماندوست، جریان دارد.

در این نمایشگاه 15 تابلوی نقاشی‌خط با ابعاد 120*120 نمایش داده می‌شوند. تابلوهای این نمایشگاه به روابط اجتماعی انسان‌ها اشاره دارد و اینکه بازخورد اعمال هر کس در نهایت به خودش برمی‌گردد. گالری ساربان سه‌شنبه‌ها تعطیل است.

طبیعت با آبرنگ در گالری والی

وثوق‌ احمدی که از شاگردان استاد صنعتی بوده است، تازه‌ترین تابلوهای طبیعت خود را که با تکنیک آبرنگ و با موضوع طبیعت کشیده شده‌اند در گالری والی به نمایش می‌گذارد.

این نمایشگاه از 16 تا 23 اسفند ماه در ساعت 16 تا 20 در گالری والی به نشانی میدان ونک، خیابان خدامی، شماره 72 در جریان است. گالری والی به جز افتتاحیه‌ها روزهای جمعه تعطیل است.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها