دوستان این زوج می‌گویند آنها رابطه خوبی با هم داشتند

مرد آشپز زنش را پخت

قاتل با وجود انکار اتهامش گناهکار شناخته شد

قتل فجیع زن باردار

زنی اهل ماساچوست آمریکا در قتل دوست باردارش گناهکار شناخته شد. او دو هفته پیش به اتهام قتل دوست باردارش از طریق کتک زدن، خفه کردن و خارج کردن جنینش محاکمه شد.
کد خبر: ۶۵۲۸۰۸
قتل فجیع زن باردار
جولی کوری که هنگام ارتکاب جرم در سال 2009، سی و پنج ساله بود، دارلین هاینس بیست و سه ساله را به شکل فجیعی به قتل رساند. او با پاره کردن رحم مقتول، جنین را از بدن وی خارج کرده و با خود برده بود. مقتول که به حال خود رها شده بود، بر اثر خونریزی در گذشت. دادستان اعلام کرده حداکثر مجازاتی که برای این مجرم در نظر گرفته می‌شود، حبس ابد بدون عفو مشروط خواهد بود. زمانی که حکم قاضی برای گناهکاری او در دادگاه قرائت می‌شد، کوری گریه می‌کرد و دست‌هایش را روی صورتش گذاشته بود.

جسد دارلین هاینس بیست و هفتم جولای 2009 در آپارتمانش کشف شد. او در زمان مرگ هشت ماهه باردار بود. چند روز بعد از قتل، نوزاد هاینس زنده در خانه قاتل او کوری در نیوهمشایر پیدا شد. آزمایش DNA و همچنین اثر انگشت کوری روی یک بطری که در صحنه جنایت کشف شد، نشان داد کوری در این جنایت شوم نقش دارد. به گفته شاهدان، کوری سعی داشت این نوزاد را به جای کودک خود در بین خانواده و دوستانش جا بزند. طبق اعلام پلیس، این کودک هم اکنون با پدر واقعی‌اش زندگی می‌کند.

بازپرس جنایی می‌گوید: بدون شک این وحشتناک‌ترین پرونده قتلی است که من دیده‌ام. این زن به خاطر نوزادش به قتل رسیده است. او گناهی جز حمل کودکی که قاتل همواره آرزویش را داشت، نداشته است.

به گفته بازپرس پرونده، کوری پیش از قتل با مقتول گلاویز شد، او را کتک زد و سعی کرد خفه‌اش کند. نمونه‌های DNA یافت شده از او روی بدن و آثار جراحات مقتول، این موضوع را تائید می‌کند. متهم سپس با چاقو رحم مقتول را پاره و جنین را خارج کرد و با خود برد. مقتول تا آن زمان هنوز زنده بود اما چون بدون هیچ کمکی به حال خود رها شده بود، بر اثر خونریزی تسلیم مرگ شد.

وکیل مدافع متهم پیش از این با انتقاد از عملکرد دستگاه قضایی گفته بود: پلیس همه جوانب امر را بررسی نکرده و به موکل من بدون داشتن مدرک کافی اتهام زده است بویژه نامزد سابق مقتول انگیزه قتل را داشت. ما گمان می‌کنیم قتل کار نامزد سابق هاینس است و او نوزاد را به کوری داده تا قتل را گردن وی بیندازد. موکل من در ارتکاب قتل دست نداشته بلکه فقط کودک را پذیرفته و از او نگهداری کرده که این هم کاری انسانی است.وکیل مدافع متهم پس از اعلام گناهکاری موکل خود، اظهارنظری نکرد و از جوابگویی به رسانه‌ها سر باز زد.

الکس دیون، نامزد سابق مقتول ادعای وکیل متهم را بی‌اساس خوانده و در دادگاه آن را رد کرد. با توجه به این‌که مدرکی براساس اثبات این ادعا به دست نیامد و همچنین نتایج آزمایش‌های DNA و انگشت‌نگاری، کوری به اتهام قتل دوستش و مخفی کردن نوزاد او، گناهکار شناخته شد.

به گفته پلیس، کوری نوزاد را ابتدا به بیمارستان نامشخصی برده و از پزشکان برای زنده نگه داشتن او کمک گرفته است. این زن سپس نوزاد را به خانواده و دوستان خود معرفی کرده و گفته مادر نوزاد، خودش است. دیگران هم حرف او را باور کرده بودند تا این‌که پس از کشف جسد زن باردار، پلیس در صدد جستجوی جنین گمشده برآمد و چند روز بعد موفق به یافتن نوزاد در خانه کوری شد. کوری باوجود گناهکار شناخته شدن، ارتکاب جنایت را رد و اعلام کرد نوزاد را از نامزد سابق مقتول تحویل گرفته و دوست خود را نکشته است./ ضمیمه تپش

منبع: سی.ان.ان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها