فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر غرب استان تهران از دستگیری دو سارق که با ایجاد تصادفات ساختگی و حمله به قربانیان، خودرو و محموله آن را به سرقت می بردند، خبر داد.
کد خبر: ۶۵۲۲۶۰
تصادفات ساختگی شگرد سارقان بود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ ابراهیم حسن آبادی فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: با مراجعه فردی به پلیس آگاهی و اعلام اینکه از سوی سرنشینان دو دستگاه خودرو سواری مورد زورگیری و سرقت قرار گرفته و سارقان پس از سرقت، وی را در بیابانهای اطراف اسلامشهر رها کرده و متواری شدند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

با آغاز رسیدگی به پرونده، مالباخته پس از حضور در پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر گفت: با خودروی نیسان در حال انتقال فرش ها بودم ناگهان سرنشین یک خودروی سمند، به بهانه بازشدن باربند خودرو به من نزدیک شد و پس از توقف خودرو با تهدید چاقو، خودرو و فرش ها را به سرقت برد و با رها کردن قربانی در بیابان های اطراف متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر افزود:ماموران پلیس آگاهی با راهنمایی مالباخته، مشخصات سارقان را بدست آورده و با اعلام به تمامی واحدهای گشتی در خصوص زورگیری و سرقت از سوی سرنشینان دو دستگاه خودروی سواری، تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان فراری آغاز شد.

سرهنگ حسن آبادی گفت: ماموران انتظامی با گشت زنی های محسوس و نامحسوس در محدوده اسلامشهر، شب گذشته موفق به شناسایی یکی از خودرو های مذکور به همراه سارقان شده و بلافاصله با اجرای طرح مهار در جریان تعقیب و گریز چند دقیقه ای خودرو متوقف و دو برادر سارق نیز دستگیر شدند.

وی افزود: در بازرسی از محل سکونت سارقان،50 تخته فرش، 26 عدد تابلو دیواری، چهار کارتن ظروف چینی، 26 بسته چای، 11 عدد کیف مدرسه، 36 دست چاقوی آشپزخانه و 25 عدد زیر انداز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: سارقان پس از دستگیری در بازجویی های پلیس با اعتراف به سه فقره سرقت اذعان داشتند با ایجاد تصادفات ساختگی و متوقف کردن خودروهای عبوری حامل بار، خودرو و محموله آن را به سرقت می بردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها