مردی که با همدستی زوج جوانی، در شهرستان بندر گز استان گلستان، مردان را به دام می‌انداخت و از آنها سرقت و اخاذی می‌کرد، همراه همدستانش دستگیر شد.
کد خبر: ۶۵۱۶۵۷
اخاذی سیاه 2 مرد و یک زن از مردان

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با حضور در اداره پلیس امنیت و عمومی شهرستان بندر گز از یک زن و دو مرد به اتهام اخاذی میلیونی شکایت کرد.

شاکی گفت: به خانه بازمی‌گشتم که زنی را به عنوان مسافر سوار کردم. در میانه راه گفت با مادر بیمارش زندگی می‌کند و وضع مالی خوبی ندارند.

شاکی افزود: او را به مقصد رساندم و شماره‌ام را به او دادم و خواستم اگر پولی خواست با من تماس بگیرد تا کمکش کنم و قصد داشتم برای او کار پیدا کنم تا بتواند شرایط زندگی‌اش را تغییر دهد.

وی اضافه کرد: یک روز زن جوان از من خواست برای بردن مادر بیمارش به بیمارستان به خانه‌‌شان بروم. وقتی وارد خانه شدم زن جوان تنها بود و خبری از مادرش نبود. با ظنین شدن به موضوع خواستم محل را ترک کنم که مردی چاقو به دست از یک اتاق و مرد دیگری که چوبدستی داشت از اتاق دیگر خارج شدند و مرا بشدت کتک زدند.

شاکی یادآور شد: یکی از آن دو مرد خود را شوهر آن زن معرفی کرد و وقتی به آنها اعتراض کردم با این زن رابطه‌ای ندارم، حرف‌هایم را قبول نکردند و پول و اموال قیمتی و کارت اعتباری بانکی‌ام را همراه رمز آن گرفته و مرا از خانه بیرون انداخته و تهدید کردند، اگر از آنها شکایت کنم دوباره به سراغم می‌آیند.

وی افزود: چند روز بعد متهمان با من تماس گرفته و ادعا کردند از حضور من در خانه‌شان فیلم و عکس تهیه کرده‌اند و اگر به آنها پول پرداخت نکنم، فیلم و عکس را برای خانواده یا محل کارم ارسال می‌کنند. من نیز در پی این تهدید مبلغی به آنها پرداخت کردم، اما در تماس‌های بعدی بار دیگر از من پول خواستند که تصمیم به شکایت از آنها گرفتم.

در پی این شکایت و دستور بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان درگز، تحقیقات پلیس برای دستگیری متهمان آغاز شد و افراد دیگری نیز با حضور در مرکز پلیس اعلام کردند از یک زن و دو مرد که با همدستی هم از آنها اخاذی و سرقت کرده‌اند، شکایت دارند.

با بررسی شکایت‌ها معلوم شد این افراد در دام همان سه متهمی گرفتار شده‌اند که پلیس در تعقیبشان است بنابراین روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد تا سرانجام چند روز پیش ماموران انتظامی مخفیگاه جدید متهمان فراری را شناسایی و با ورود به این خانه، آنها را دستگیر کردند.

در ادامه تحقیق از متهمان معلوم شد، آنها اعتیاد شدیدی به مواد مخدر دارند و یکی از متهمان مرد، شوهر زن متهم است و تاکنون با این ترفند از 30 مرد اخاذی میلیونی کرده‌اند. با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
۰
۰
كی باورش میشه اون مرد واسه كمك به اون خونه رفته باشه؟متاسفم
؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
۰
۰
نمی دانم چرا برخی از اقایان همیشه دوست دارنددركارهای خیركمك كنندوخودرادرچاه بیاندازند؟ مگرهركی عجزوناله كردبایدشماره تلفن دادوشماره گرفت وسرازاداره پلیس دراورد؟
لیلی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
۰
۰
دقیقا با نظر شما موافقم من كه باورم نشد
امین
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
۰
۰
سزای آدم هوسباز همینه.حال كردم كه یه كتك حسابی بهش زدند.
یارانه بگیر
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
۰
۰
اینا از عوارض هدفمندیه !!!
غ
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
۰
۰
حیف كه كارخیرش بی اجر و مزد موند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها