مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو گفت: بازارچه تجاری این منطقه آزاد در آینده نزدیک در شهرستان پلدشت راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۶۵۱۰۸۵
راه‌اندازی بازارچه تجاری منطقه آزاد ماکو در پلدشت

حسین فروزان افزود: برای راه‌اندازی بازار تجاری منطقه آزاد ماکو، مقدمات راه‌اندازی فروشگاه‌هایی برای عرضه کالای همراه مسافر در صنم بلاغی پلدشت فراهم شده است.

وی یادآور شد: در منطقه آزاد ماکو هر مسافر طبق قانون می‌تواند به میزان 80 دلار کالا از منطقه خارج کند که پیش‌بینی می‌شود با راه‌اندازی بازار تجاری، گردشگری تجاری در شهرستان پلدشت رونق بگیرد.

به گفته فروزان، راه‌اندازی این بازار، شروع خوبی برای رونق اقتصادی و توسعه و آبادانی شهرستان پلدشت است و باید قدم‌های بعدی، سریع‌تر برداشته شود.

مدیر عامل منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو خاطرنشان کرد: از هفته آینده و برای نخستین بار صادرات وانت نیسان دیزلی از محصولات گروه خودروسازی سایپا از کشورمان از طریق مرز پلدشت به جمهوری آذربایجان آغاز می‌شود.

فروزان گفت: منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو امروز به یک ظرفیت بسیار عظیم در جهت توسعه منطقه، استان و کشور تبدیل شده و باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن و بسیار بیشتر از گذشته بهره ببریم. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها