زورگیران را شناسایی کنید + عکس

تصادف ساختگی شگرد سارقان خشن بود

رییس کلانتری 142 کن، صبح امروز از دستگیری یک زورگیر که با تصادف ساختگی اقدام به سرقت از شهروندان خصوصا زنان جوان می کرد، خبر داد.
کد خبر: ۶۵۰۹۵۳
تصادف ساختگی شگرد سارق بود

سرگرد رسول بهرامی گفت: با شکایت یک شهروند تهرانی که زنی جوان بود، تیم های عملیاتی کلانتری 142 کن، برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: مالباخته که زنی جوان بود به ماموران کلانتری گفت که هنگام تردد در یکی از بزرگراه های تهران بوده که ناگهان یک خودرو جلوی وی پیچیده که این امر به تصادف منجر می شود و زمانی که وی از خودرو پیاده شده راننده خودروی مذکور با ضرب و جرح از وی زورگیری کرده و بلافاصله با خودروی خویش متواری می شود اما او موفق شده پلاک خودروی زورگیر را یادداشت کند.

سرگرد بهرامی اظهار کرد: با به دست آمدن مشخصات خودروی متهم پیگیری های انتظامی برای شناسایی و بازداشت وی آغاز شد و مشخصات وی در اختیار تیم های عملیاتی و انتظامی کلانتری 142 کن قرار گرفت که این اقدامات روز گذشته نتیجه داد و یکی از تیم های گشت انتظامی کلانتری موفق شد وی را در محدوده خیابان کوهسار شناسایی کند.

وی افزود: با شناسایی خودروی متهم، ماموران وی را تحت تعقیب قرار دادند که در نتیجه این تعقیب و گریز از محدوده «کن» تا محدوده محله «فیروز بهرام»، ادامه داشت که در نتیجه با شلیک گلوله از سوی ماموران این خودرو در محدوده مذکور متوقف شده و در حالی که متهم سعی داشت با ایجاد درگیری با ماموران از محل بگریزد، وی را بازداشت کردند.

رییس کلانتری 142 کن گفت: متهم به همراه خودروی مذکور و تجهیزات و لوازمی که سعی داشت هنگام فرار به بیرون از خودرو بیاندازد، به کلانتری منتقل شد و طی بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر ایجاد تصادف ساختگی با شهروندان خصوصا زنان جوان، اقدام به سرقت و زورگیری از آنها، اعتراف کرد.

گفتنی است، این متهم پس از اعتراف به جرایم خود برای تحقیقات بیشتر به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها