دو پزشک قلابی که به بهانه درمان سوختگی و عمل زیبایی از یک زن در شهرستان بهارستان کلاهبرداری کرده بودند، از سوی پلیس دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۵۰۸۶۱
کلاهبرداری 2 پزشک قلابی از زن بیمار

به گزارش جام‌جم، فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در این باره گفت: چندی پیش دختر جوانی با حضور در پلیس آگاهی، از دو پزشک قلابی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد، مدتی پیش او در پی آتش‌سوزی خانه‌شان، از ناحیه دست و صورت بشدت سوخته و به همین دلیل دچار افسردگی شده و پس از مدتی با مشاهده اعلامیه‌ای مربوط به یک پزشک پوست و زیبایی، با او تماس گرفته و به مطب آن فرد رفته است.

سرهنگ داوود عبدالمالکی افزود: مرد پزشک پس از بررسی وضع زن جوان، ادعا کرده به دلیل مشغله کاری نمی‌تواند جراحی را انجام دهد و او را به دوستش که یک پزشک جراح است، معرفی کرده تا او عمل‌ زیبایی را در مطبش انجام ‌دهد. زن جوان نیز پس از ملاقات با پزشک دوم، شش میلیون تومان به او پرداخت کرده است.

وی یادآور شد: وقتی شاکی در روز تعیین شده به مطب پزشک می‌رود، متوجه می‌شود مطب اجاره‌ای بوده و تحویل صاحبش شده و از پزشک معروف نیز خبری نیست و پی می‌برد هر دو پزشک قلابی بوده و از او کلاهبرداری کرده‌اند.

وی افزود: با تشکیل پرونده و شروع تحقیقات، ماموران با استعلام از سازمان نظام پزشکی متوجه شدند هویت هر دو پزشک جعلی بوده است. در ادامه با چهره‌نگاری رایانه‌ای از دو متهم فراری، جستجو برای دستگیری آنها ادامه داشت تا این که ماموران چند روز پیش اطلاع یافتند یکی از متهمان به اتهام کلاهبرداری از سوی پلیس دستگیر و به یکی از زندان‌های جنوب کشور منتقل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان تصریح کرد: مرد زندانی به پلیس آگاهی منتقل شد و در مواجهه حضوری با شاکی اعتراف کرد، یک متهم سابقه‌دار است که با جعل عنوان پزشک با همدستی دوستش که او نیز سابقه‌دار است، از مردم کلاهبرداری می‌کرده‌اند.با اعتراف متهم، دیگر همدست وی نیز دستگیر شد.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها برای مشخص شدن دیگر جرایمشان ادامه دارد. افرادی که به این شیوه در دام آنها گرفتار شده‌اند، می‌توانند برای شکایت از دو پزشک قلابی به پلیس آگاهی شهرستان بهارستان در غرب استان تهران مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
بی فایده
United States
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
۰
۰
سوال هیچی. ماهی از سر بگندد نی ز تن تو خود بخوان حدیث مفصل... چرا در كشور های خلیج بخصوص امارات كسی جرئت بردن مواد مخدر را ندارد.اول تامین مردم دوم ...
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
۰
۰
بازم خدا پدر اینها را بیامرزه كه دزد بودند و دزدی می كردند ولی برخی از اونهایی كه نخبه هستند و علاوه بر امتیازات نخبه گی زیر میزی می گرفتند چی ؟ آیا اون دزدی نیست و باید آزاد باشند و حتی در بیمه تكمیلی قسمتی از آنرا هم قبول كنند ( قانون هم بپذیرد)؟چون به صرف این كه از طبقه اجتماعی اشراف و نخبه گان بودند نباید آب از آب هم تكان بخوره .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها