ماموران انتظامی شهرستان کرج در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده 64تن از اراذل و اوباش را دستگیر و مقادیر زیادی اموال مسروقه را کشف کردند.
کد خبر: ۶۴۸۹۴۶
دستگیری 64 نفر از اراذل و اوباش کرج

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر شرارت عده ای از اراذل و اوباش در منطقه حصارک پایین، شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت این منطقه در دستور ویژه فرماندهی انتظامی شهرستان کرج قرار گرفت.

سرهنگ سید حسین سید حقیقی فرمانده انتظامی شهرستان کرج در این خصوص گفت: با توجه به حساسیت موضوع، اکیپ های ویژه اطلاعاتی به منظور شناسایی متهمان آغاز که پس از چندین روز تحقیقات میدانی و کنترل های نا محسوس پاتوق اصلی متهمان شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته طرح عملیاتی پاکسازی منطقه حصارک پایین طی سه روز و به صورت متناوب با حضور 16 اکیپ خودرویی و موتوری متشکل از ماموران یگان امداد و کلانتری 16 حصارک به مرحله اجرا درآمد.

سرهنگ حقیقی در خصوص نتایج، کشفیات و دستگیری ها در اجرای این طرح گفت: تعداد 64 نفر از اراذل و اوباش، توزیع کنندگان مواد مخدر، مالخر اموال مسروقه، مظنون به سرقت و اخاذی تحت عنوان مامور انتظامی درچندین عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و جهت انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی های تخصصی به کلانتری منتقل شدند.

وی افزود: در بررسی های دقیق از متهمان و محل های اختفای آنها 14 گرم مواد مخدر از نوع شیشه، چهار قبضه قمه و چاقو ،یک قبضه تفنگ بادی، تعدادی گوشی تلفن همراه، تبلت و شارژر گوشی تلفن همراه، 100 کیلو میله آلومینیوم و یک جفت باند و یک دستگاه ضبط مسروقه، دو دستگاه جارو برقی، دو دستگاه دوچرخه ، دو دستگاه خودرو مسروقه کشف و 10دستگاه خودرو و موتور سیکلت توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه اهالی منطقه حصارک از اجرای طرح مذکور توسط پلیس نهایت رضایت مندی و خرسندی را ابراز داشته و خواستار ادامه طرح های فوق شدند، اظهار کرد: با توجه به روزهای پایانی سال، اجرای اینگونه طرح ها که با اقتدار پلیس نیز همراه است می تواند از نظر روانی تاثیر بسزایی دربین مردم بویژه در منطقه اجرای طرح گذاشته و از سوی دیگر موجب نوعی رعب و وحشت در مجرمان شود.

سرهنگ حقیقی افزود: با توجه به اینکه اجرای طرح های پاکسازی مناطق آلوده و بویژه شکستن قدرت پوشالی اراذل و اوباش تاثیر بسزایی در ارتقاء احساس امنیت شهروندان خواهد داشت، مدت اجرای طرح مذکور را چهار روز عنوان کرد که پس از اجرای موفقیت آمیز این طرح در سه روز متوالی، چهارمین روز آن نیز به زودی اجرا خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۱
وكیلی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
۰
۰
با سلام و درود به همه ی پرسنل محترم نیروی انتظامی
امیدوارم این كار بزرگ شما تداوم داشته باشد و دستور كار هر روز پرسنل محترم نیروی انتظامی باشد
از فرماندهی محترم نیروی انتظامی استدعا دارم بصورت نامحسوس از پرسنل ویژه و فداكار خود در راستای امنیت نوامیس مردم بیش از گذشته همت گمارند و هر روز ما شاهد برخورد های بد و زننده اراذل و اوباش با نوامیس مردم هستیم
خدا پشت پناه شما

نیازمندی ها