مدیرعامل شهر جدید پرند از توافق با سه پیمانکار بزرگ مسکن‌مهر برای تعیین زمان تحویل واحدها خبر داد و گفت: براساس این تفاهم نامه شرکت کیسون تا پایان آذرماه 93 ، شرکت هسا تا پایان آبان93 و شرکت کوزو هم تا پایان اردیبهشت93 واحدها را تحویل می‌دهند.
کد خبر: ۶۴۷۷۷۴
تحویل واحدهای مسکن مهر پرند تا آذر 93

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند، اعضای هیات‌مدیره به همراه تیم فنی‌مهندسی این شرکت صبح روز دوشنبه ماحصل مذاکرات و نتایج توافقاتی که در دو ماه اخیر مابین شرکت عمران شهر پرند و سه پیمانکار بزرگ مسکن‌ مهر یعنی کیسون، هسا و کوزو انجام شده بود را به دفتر مهندس غراوی عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید کشور بردند و بعد از مذاکره نهایی که حدود سه ساعت به طول انجامید، سرانجام مقرر شد: سه شرکت سازنده مسکن‌مهر که در مجموع مسولیت احداث 33 هزار واحدمسکونی از حدود 80 هزار مسکن‌ مهر در حال ساخت در پرند را برعهده دارند، تحت یک جدول زمانی مشخص تعریف شده، واحدها را به پیش‌خریداران تحویل دهند.

باران هاشم‌زهی مدیرعامل شهر جدید پرند درباره جزئیات توافق و تفاهم‌نامه نهایی حاصل شده که مورد قبول این سه پیمانکار نیز قرار گرفته است، گفت: از حدود 95 هزار مسکن‌مهر تعریف شده در پرند، تاکنون بیش از 25 هزار واحد تحویل متقاضیان شده و حدود 70 هزار واحد در دست ساخت و تکمیل است که 33 هزار واحد از این 70 هزار واحد در حال ساخت، توسط شرکت‌‌های کیسون، هسا و کوزو در دست ساخت است و حدود 16000واحد توسط تعاونی ها ساخته می شود.

وی افزود: در دو ماه اخیر، شرکت عمران پرند با عمده پیمانکارانی که هر کدام بین 500 تا حداکثر دو هزار واحد مسکونی‌‌مهر در دست ساخت دارند، توافق قطعی بابت زمان تحویل را انجام داد و روز دوشنبه گذشته پرونده تعیین زمان تحویل کل مسکن‌مهر پرند با توافق نهایی با شرکت‌های کیسون، هسا و کوزو بسته شد.

مدیرعامل پرند تصریح کرد: شرکت‌های کیسون، هسا و کوزو طبق این توافق‌و تفاهم‌نامه موظف شدند با رویکرد دستیابی به هدف دولت تدبیر و امید در تکمیل و تحویل هر چه سریعتر مسکن‌مهر، دو سری برنامه شامل برنامه مالی و برنامه اجرایی برای این واحدها طراحی و تصویب رسید.

هاشم‌زهی با بیان اینکه کارگاه‌های ساختمانی این سه پیمانکار هم‌اکنون در پرند فعال است و با تفاهم‌نامه صورت گرفته، سرعت فعالیت ساختمانی در آنها در چند روز آینده به حداکثر نرخ ممکن خواهد رسید، گفت: برای شرکت کیسون مبلغی جهت خرید مصالح‌ساختمانی به شرط ارایه ضمانتنامه معتبر بانکی، وفق مجوز وزارت پرداختخواهد شد و برای سایر شرکتها نیز امکان پذیر می باشد پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل پرند تاکید کرد: شرکت کیسون در این تفاهم‌نامه متعهد شد تا پایان آذرماه93 کل واحدهای مسکونی‌مهر در دست ساخت خود راتکمیل و آماده نماید تحویل دهد. شرکت هسا نیز متعهد است تا پایان آبان93 واحدهای خود را تکمیل و تحویل پیش‌خریداران دهد و شرکت کوزو نیز تعهد واگذاری واحدهای مسکونی‌مهر حداکثر تا پایان اردیبهشت93 را قبول کرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پرند با اشاره به اینکه در تفاهم صورت گرفته با پیمانکاران مسکن‌مهر هیچ‌گونه اضافه پرداختی یا مواردی فراتر از متن تفاهم‌نامه‌های سه‌جانبه مصوب و بخشنامه وزارت راه‌وشهرسازی از طرف سازنده‌ها مطرح نشد و شرکت عمران پرند نیز صرفاً در چارچوب مصوبات وزارتخانه اقدام به مذاکره کرد، افزود: قیمت تما‌م‌شده این واحدها نیز طبق تفاهم نامه ، قرارداد های آماده سازی ، محوطه سازی و دستورالعمل اخیر وزارت راه‌‌وشهرسازی محاسبه و تعدیل می‌شود.

هاشم‌زهی درباره میزان تاخیر پیمانکاران در تحویل واحدها نیز گفت: هنگام تکمیل و تحویل واحدها، این تاخیرها محاسبه و مجاز یا غیرمجاز بودن آنها و همچنین جرایم احتمالی را منظور خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۴۱
علی
United States
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۰
سلام5سال ساكن تهران هستم اما متاسفانه نتونستم صاحب خونه بشم جون حق امثال ماهارو میخورن.افرادی هستن با داشتن جندین خونه بازم مسكن مهر بهشون خونه میده واقعا متاسفم
محمد
Canada
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
۰
۰
سلام من فاز 5 كی سون پرند ثبت نام كردم ولی هنوز خبری نیست هیچ كس جواب درست به ما نمیده به كجا مراجعه كنیم
محمد
Canada
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
۰
۰
یاداشتهای كه برای شما مسولان میزاریم لطفا جواب بدید كی سون ومدیر عامل پرند
سوسن
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
۰
۰
3سال مسكن مهر ثبت نام كردم پول هم ریختم خبر نشد هر وقت رفتم قرار داد ببندم گفتد چند ماه دیگر بیا حدود 6 ماه رفتیم آ مدیم تا با ما قرار داد ببند ند كفتند باید پول بیشتر بریزد ما قرارداد بستیم مسكن هسا هستم گفتن تا سال دیگر، آخه این درست است ؟؟؟
محرم دهقانی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
۰
۰
با سلام لطفا كسی جواب منو بدهد بنده از سال 90در فاز 6 كزو ثبت نام كرده ام و آورده مرحله اول خود را همان روز واریز كرده ام و قرار بود 15/12/90 واحد این جانب را تحویل دهند ولی تا به حال خبری نشده آیا باید بقیه آورده خود را واریز نمایم یاباید منتظر باشم تا خودشون بهم پیامك بدهند و بالاخره زمان تحویل فاز 6 كزو چه تاریخی است از مسئولین عزیز شركت عمران پرند خواهشمندیم بنده را راهنمایی كنند . محرم دهقانی
مرتض ناجی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
۰
۰
سلا م از متقا ضیان مسكن مهر شر كت اسكان سازان فاز 4 هستم ولی هنوز هیچ خبری نیست قرار بود امسال تحویل دهند فردا صاحب خانه جوابم میكنه لطفا به دادم بر سید
مرتض ناجی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
۰
۰
با سلام مرتض ناجی مسكن مهر فاز 4 دوسال ثبت نام كردم شركت اسكان سازان ولی كسی جوابگو نیست چرا باید ما اینقدر صبر كنیم تا كی
مهدی
United States
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
۰
۰
سلام با عرض خسته نباشید .
چند سال هست پروژه مسكن مهر ثبت نام كردم پس از بستن قرارداد گفتند 90/12/20 قرار شد واحد اینجانب واقع در هسا1فاز 6را تحویل دهند اما هنوز خبری نیست ولاتكلیفی تا كی؟؟؟؟!!!!! خواهشمندم جواب درست بدهید با دوتا بچه از الاخون بالا خونی خسته شدم ولله این انصاف نیست با تشكر از كم كاریتون.
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
۰
۰
سلام قرار بود30 09 91 خونه رو تحویل بدنند ولی هیچ خبری نشود میخواستم بپرسم كی تحویل میدند شركت نواندیش سما
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
۰
۰
ازاین حرفها 6سال است كه می زنید
امین
United States
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
۰
۰
باسلام بچه ما 3 سالش شد هنوز ساخته نشد 3ساله پیش قراربود تحویل بگیرم واقا چرا انقدر تاخیر.......
عظیم
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
۰
۰
باسلام بعداز۱۳سال مستاجری خیلی خوشحال
هستیم كه داریم صاحب خونه میشیم لطفا این
خوشحالی مارو بااتمام هرچه سریعتر پروژها
صد چندان كنید لطفا
یه نا امید
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
۰
۰
فاز 6 كزو هستم تمام پول رو هم به موقع پرداخت كردم.حالا خونه كه ندادید بكنار دیگه افزایش قیمت چرااااا؟؟
آخه این یعنی چی دولت تدبیر؟
رها
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
۰
۰
من امیدوارم هركسی هرجایی كم كاری میكنه قسمت خودش بشه تا اونوقت درد افرادی مثل من رو درك كنه
سلیم
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
۰
۰
.... كی تحویل داده میشود؟
طبق قراردادزمان تحویل ۲۰اسفند ۹۱ بود.
لطفا پاسخ دهید.چندین بار مراجعه كردیم
پاسخ دقیقی نشنیدیم!
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
ایا واقعا مسكن های كیسون را تا پایان آذر تحویل میدهند لطفا جواب بدهید من در فاز 1كیسون بلوك18هستم
متشكرم
ابوالفضل خسروی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
۰
۰


با سلام لطفا كسی جواب منو بدهد بنده از سال 90در فاز 6 كزو ثبت نام كرده ام و آورده مرحله اول خود را همان روز واریز كرده ام و قرار بود 15/12/90 واحد این جانب را تحویل دهند ولی تا به حال خبری نشده آیا باید بقیه آورده خود را واریز نمایم یاباید منتظر باشم تا خودشون بهم پیامك بدهند و بالاخره زمان تحویل فاز 6 كزو چه تاریخی است از مسئولین عزیز شركت عمران پرند خواهشمندیم بنده را راهنمایی كنند . پول باقی مانده من اماده است
غلامعلی كرجی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
۰
۰
از سال 86 در مسكن مهر ثبت نام كردم ودرسال 89 از پرند فاز 6 كیسون 75 متری قرارداد گرفتم و تا كنون مبلغ سیزده میلیون و دویست هزار تومان واریز كردم یعنی بیشتر از 70% اما هنوز كه سال 93 میباشد تحویل ندادند لطفا پیگیری نمایید
دنیا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
۰
۰
به امید خدا دنیا كوچولو بزرك شد خونه نكرفت
وحید عبدی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
۰
۰
واقعا قراره بدین یا نه
محمدیان
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
۰
۰
16 میلیون سال 91 به حساب شركت عمران پرند پر داخت كردم . فاز 6 كیسون گفتند 92 تحویل می دهیم و امروز چندم برج چرا مسولین بی تفاوت شده اند . چرا به داد مردم نمیرسند .اگر خدا را قبول دارید كاری بكنید .
سید ابراهیم اشرفی
United States
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
۰
۰
سلام بنده جانبازشیمیایی واعصاب روان هستم درشركت عمران پرند جهت مسكن مهر ثبت نام كردم ودردونوبت تمام پول را پرداخت نمودم با توجه به اینكه فاز 5شركت كیسون كاملا آماده است ولی تحویل نمیدهند ووعده پایان آذرماه راداده اند خواهش میكنم بررسی فرمائید
محمد علی نژاد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
۰
۰
كل مبلغ را واریز كردیم به كوزو6/ولی از15/12/91هم ...
كوزو تنم می لرزه اسمتو میشنوم.ازبس اجاره خونه دادم وتو ازت خبری نیست.





حمزه
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
۰
۰
سه ساله قراره تحویل بدین ولی همش وعده دروغ میگین
ح.س.ن
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
۰
۰
لطفا بفرماید مسكن ما ها كه از اوایل هستم و در اخر قراردادی به ما دادن با شركت سازننده تكیستا مپسا كه واحدها حاضر می باشد و تحویل نمیدهند تا اینكه قیمت ها افزایش پیدا كنن چرا مگر انصاف است از ناچاری ساكن پرند می شویم ولی آن هم بلاتكلیفیم
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
۰
۰
با عرض سلام، من هم جزء كسایی هستم كه قرار بوده طبق قرار دادم با شركت كیسون، واحدمو در تاریخ 20 اسفند 90 تحویل بگیرم. اما از آن روز تا امروز فقط وعده سر خرمن می دهند. بنده در همان روز ثبت نام 100 درصد مبلغ را واریز نمودم تا بتوانم در اولویت برای تحویل آپارتمانم قرار بگیرم، اما جالب است كه حالا بعد از این همه مدت كه گذشته، به جای اینكه شركت را طبق بند قرارداد جریمه كنند و به امثال من دیر كرد تحویل واحد را بپردازند، می خواهند مبلغ زیادی نیز به عنوان هزینه های پیش بینی نشده بگیرند. این درحالیست كه در قرارداد تك تك مصالح و موارد ساختمان با قیمت تمام شده درج گردیده بود و شركت نیز زیر آن را امضا كرده است. مبلغ اضافه واقعا برای چیست؟ چرا این شركت ها به امثال ما جریمه نمی دهند؟ جای مردم سالاری در دولت به اصطلاح تدبیر و امید كجاست؟ واقعا زحمت كشیدید آقایان را راضی كردید كه بعد از 3 سال بیایند و به قراردادهای خود عمل كنند. آفرین به شما دولت تدبیر كه واقعا با تدبیر عمل می كنی.....!
m
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
۰
۰
سلام. اقا این برادر من بنده خدا الان چند ماه است كه پول به حساب مسكن مهر ریخته الان پول پیش هم نداره كه خونه اجاره كنه با یه بچه و مادر و زن آواره كوچه خیابونا شده خونه گیرش نمیاد تو رو خدا به خاطر این مادر پیر كه هم شده این خونه ها رو تحویل بدید. خواهشن وعده ندید.
مهدی محسن زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
۰
۰
سلام اقا تورو خدا طی سه سال زندگی مشترك، زندگی با پدرخانوم خیلی سخته تحویل واحدهای زیرساخت ارین كیه؟ یكی جواب بده
شهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
۰
۰
ضمن تسلیت بخاطر شهادت مولای دو عالم علی .باید بگم صبر وبردباری هم اندازه داره مسئولین محترم گذشته وال مسكن مهریابی مهری بگم بهتر بد نیست سری به دادگاههای خانواده بزنید تا ببینید چه مشكلاتی با بدقولیاتون واسه خیلی از خانوادهها درست كردید من كه واحدمو هنوز تحویل نگرفته باید بدم مهریه زنم كه شماها باعث جدایمون شدید ...من یك پدرم كه بعد از 20سال به این طرح دل بستم كه زن ودوتا بچه رو هم بخاطر الاخون والاخونی دارم ازدست میدم دستتون درد نكنه از كسی هم نمیترسم اینم شمارم ...
لیلا
Italy
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
۰
۰
باعرض سلام وخسته نباشید .
من سرپرست یك بچه كوچیك هستم وباقرض وقوله وبدبختی ومصیبت كه فقط خدا ازش خبرداره تونستم یك تك واحدی ازعمران پرند شركت مپسا بگیرم الان 4یا5 سالی میشه ثبت نام كردم وهمه اون پولی هم كه ازمون خاستن راتاسال 90و91 ریختم ولی هروقت پیگیر میشیم همه ازمسئولیتش شونه خالی میكنن وجوابگو نیستن توراقسم به این ماه عزیز میدم كه مسئولین جوابگو وپیگیر باشن بخدامردم گرفتارن وبه اون خونه وپول احتیاج دارن تكلیف مردم راروشن كنن باشما سازنده محترمی كه به موبایلتون زنگ میزنم جواب نمیدی وبادفتر شیرازتون هم هماهنگ كردید متقاضی های مسكن مهر رابپیچونن وبگن نیستید هم هستم حق الناس به گردنتونه وباید جوابگو باشید ماكه ازشما بخاطر بی مسئولیتی و شونه خالی كردن نمیگذریم خدای بچه یتیم من وخودمم ازتون نگذره .الهی آمین
احمد
Australia
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
۰
۰
شماها دارید با مردم چیكار میكنید؟ مردمو بدبخت كردید. فاز شش كوزو
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
۰
۰
هركی كه مسول مسكن مهر پرند باید به خدا جواب بده از سال 86 تا حالا تو نوبت هستیم هنوز امروز وفردا میكنند هر از گاهی جهت افزایش قیمت پولی ازما میگیرند وهی میگن تا اخرماه تحویل شما میدهیم ولی هنوز تحویل نداده اند امیدوارم خداوند همین مسئولین مسكن مهر را به مستاجری بكشد وچنان به بی پولی وفلاكتی برساند كه بدانند ما چه میكشیم خدا پدر احمدی نزاد را بیامرزه كه واقعا مرد بود وبه وعده هایی كه میداد عمل میكرد از قدیم میگفتند كه هیچ خوبی نمیره بهتر بیاد واقعا درست میگفتند
محمد اروجی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
۰
۰
سلام من 2سال 7ماهه كه ثبت نام كردم هر وقت كه میرم میگن برو یك ماهه دیگه چقدر از این یك ماه ها جون مادرتون بدین دیگه.چند سال دیگه عقد بمونیم 3ساله باور كنید دیگه كارمون رسیده به دادگاه جون هر كی دوست دارید دیگه تحویل بدید.
امیررضا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
۰
۰
سلام.به عنوان كسی كه در پرند ساكن هست خدمتتون عرض میكنم.اگرصلاح میدونید امتیاز تون روبه یه قیمت خوب بفروشیدویه واحد آماده بخرید.البته بازهم مشاوره كنید.اتفاقااینجامشاوره املاك زیاده.فقط بایدیه كم وقت بگذارید.ممنون.التماس دعا
حسین مختاری
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
۰
۰
باسلام اینجانب از شركت عمران تقاضا دارم تا نسبت به مبالغ در متن قرارداد پایبند بوده,و نسبت به تاخیرات غیر مجاز شركت هسا در فاز ۶اقدام و بررسی نماید,با تشكر.
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
۰
۰
جالبه!
اردیبهشت 93 خیلی جالب بود!
امروز رسماً وارد پاییز و ماه مهر شدیم! پنج ماه از تاریخ موعود كوزو میگذره!
من چند سال پیش ثبت نام كردم و هنوز موعد تحویل خونه ام نرسیده ، بلوك های شمالی فاز 6 پرند واحدهای سه خوابه
من گاهی اصلاً یادم میره كه خداداد تومن اونجا پول دادم و چند ساله خوابیده ، بستنی خریده بودم الان آب شده ش رو می فروختم سود می كردم!!!
م.ف
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
۰
۰
واقعا ما مسخره كردید یا .... ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
غلامعلی كرجی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
۰
۰
در سال 86 در مسكن مهر ثبت نام كردم و در سال 90 از پرند فاز 5 كیسون قرارداد گرفتم وتا الان مبلغ پانزده میلیون واریز كردم بخدا دیگر پول ندارم .شرایط كاری مناسبی هم ندارم. نمی دانم باید باز هم پول واریز كنم در ضمن 75 متری طبقه دوم میباشد لطفا راهنمایی بفرمایید با تشكر از شما
محمود
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
۰
۰
آقایان مسئول در دولت شما اگه می خواهید تورم رو كم كنید .سراغ جیب مردم میرید؟؟!! خدمت دولت تدبیر و امید عرض كنم كه اگر جناب آقای دكتر محمود احمدی نژاد بود تا حالا 100بار مسكن خود را تحویل گرفته بودم.شما تمامی پروژه های احمدی نژاد را كه به نفع مردم تدبیر شده بود رو به نفع خود عوض كردید.ای كاش ..ای كاش.. جناب رییس جمهور بین حرف تا عمل خیلی حرفه. چقدر انتظار؟
سید جاوید سلیمی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
۰
۰
سلام، آیا خدارو خوش میاد پول ریختیم اینطوری بلا تكلیف بمانیم شمارو به خدا قسم آقا ی رئیس جمهور مارو از این بد بختی خارج كن خدا خیرت بده.
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
۰
۰
آخه چرا مشكلات مردم اینقدر كوچیك می بینید

نیازمندی ها