گزارش تصویری

تور سافاری به کنیا

دشت های بی انتها و بیشه زارهای کنیا مملو از حیوانات وحشی است و همواره توریست ها را مجذوب خود می‌کنند.
کد خبر: ۶۴۷۶۶۲
تور سافاری به کنیا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مگزین نتور، سافاری تورها توریست ها را با مسیرهای دشت های کنیا آشنا کرده و یکی از منابع عمده ارزی این کشور محسوب می شوند. اتومبیل های مجهز، راهنمایان باتجربه ، گذراندن شب در متل هایی در قلب طبیعت وحشی کنیا و مشاهده حیوانات وحشی از نزدیک ، خاطرات فراموش نشدنی را برای توریست ها به یادگار می گذارند. 10 عکس از مجموعه تصاویر یک سافاری تور و حیات وحش کنیا را برای این گزارش انتخاب کرده ایم. تور سافاری به کنیا.



پارک ملی دریاچه ناکورو یکی از مناسب ترین نقاط طبیعت وحش کنیا برای مشاهده کرگدن ها است.

یک گله غزال تامسون در بخشی از پارک ماسایی مارا که توریست ها می توانند از داخل اتومبیل به راحتی آنها را مشاهده کنند.



توریست ها در بیشه زارهای کنیا کمتر موفق به دیدن پلنگ می شوند. هنگام روز باید پلنگ ها را روی درختان جستجو کرد زیرا درختان محل استراحت این شکارچیان بی رقیب بیشه زارهای کنیا هستند.



یک گله فیل در برکه ای در پارک سامبورو آب نوشیده و قطعا پس از سیراب شدن در آب حمام خواهند گرفت. توریست ها باید ازنزدیک شدن به فیل های نر بالغ تنها ، ماده فیل همراه با بچه اش یا به طور کلی هر فیلی که بزرگتر از اتومبیل آنها باشد ، اجتناب کنند.



اسب آبی بدون تردید یکی از خطرناکترین حیوانات طبیعت وحش کنیا برای انسان ها است بنابراین بهتر است توریست ها در مسیر آنها قرار نگرفته و از دور این جانوران غول پیکر را نگاه کنند.



در یک سافاری تور این امکان وجود دارد که مانند این صحنه در پارک ماسایی مارا یک یوزپلنگ ماده را با توله هایش از نزدیک دید.



گله انواع میمون ها یکی از مناظر دیدنی طبیعت وحش کنیا است اما باید همواره مواظب اسباب و اثاثیه خود بود زیرا آنها غارتگران ماهری هستند.



توریست های یک سافاری تور باید خیلی خوش شانس باشند که در جریان سفر شاهد صحنه نادر شکار یک گورخر توسط یک یوزپلنگ باشند ، طعمه ای که برای یوز پلنگ بسیار بزرگ است.



یک شیر نر پس از خوردن شکار در پارک ماسایی مارا در کنار گروهش استراحت می کند.



یک فیل هنگام بامداد از نزدیک کمپ توریست های یک سافاری تور در ناحیه موسیارا گیت عبور می کند.

گزارش: بهرام افتخاری - جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
یعقوب
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
۰
۰
سلام برایم بسیار جالب بود از شما متشكرم من یه معلول قطع نخاع هستم كه علاقه بسیار به جهانگردی دارم همیشه هم تنهای سفر میكنم اخرین سفرم به افریقای جنوبی بود.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها