حمله دوباره به پرسپولیس و سرمربی اش

مایلی کهن: دایی باید 30 درصد جریمه شود

محمد مایلی کهن امده بود تا در مورد حل مشکل پرسپولیس به دیگر پیشکسوتان این تیم راهکار بدهد اما مطابق همیشه نشست را با صحبت هایش به اشوب کشید.
کد خبر: ۶۴۷۰۵۵
مایلی کهن: دایی باید 30 درصد جریمه شود

سایت جام جم ورزشی بازیکن سابق پرسپولیس در خاتمه نشست با پیشکسوتان این تیم و پس از درگیری لفظی با جواد الله وردی به جمع خبرنگاران امد و مدعی شد پرسپولیس باید دایی را جریمه کند.او از این فرصت بیشترین استفاده را کرد تا مجددا مواضعش ضد دایی را تکرار کند.

دایی باید جریمه شود

در مقطع فعلی باید سرمربی تیم پرسپولیس 30 درصد جریمه شود زیرا وقتی او پول می گیرد و متعهد می شود نباید برخی کارها را انجام دهد.خود آقایان قرارداد 850 میلیون تومانی با پرسپولیس دارند.این آقا هر چه دارد از مردم و قشر ضعیفی است که از این تیم حمایت می کنند.

گذشته ما اینگونه بود

زمانی که تیم پرسپولیس مشکلات فراوانی داشت حاضر شدیم پول بدهیم تا این تیم موفق شود، اما اعتصاب هایی که از سوی بازیکنان صورت گرفت اصلا با روح فوتبال هماهنگ نبود.کدام یک از این آقایان تاکنون پولش را کامل نگرفته که اعتراض می کنند. مشکل این دوستان این نیست. می روند چند برابر پولی که می گیرند خرج می کنند و بعد دچار مشکل می شوند و به همین دلیل نمی توانند روی کارشان در فوتبال تمرکز داشته باشند.

درگیری با الله وردی

من صحبت هایی را مطرح کردم که اگر الله وردی مشکلی در این خصوص داشت باید همان موقعی که فرصت حرف زدن داشت عنوان می کرد.الله وردی فرد تحصیل کرده ای است و من نمی دانم چرا از صحبت های من ناراحت شد، همه باید جنبه داشته باشند. ضمنا متن صحبت های من ضبط شده و موجود است.ما اگر مشکلی هم در زندگی هایمان ایجاد شده، خودمان آن را به وجود آورده ایم و اگر الله وردی می گوید الان کاغذ باطله جمع می کند، ربطی به ما ندارد.زمانی که شما پیکان گوجه ای که معادل پورش الان است سوار می شدید ، باید به فکر امروز بودید.من اجازه نمی دهم فردی برای من جانماز آب بکشد، زیرا من خودم هم اشتباهاتی کرده ام و خودم را خوب می شناسم و می دانم آقایان هم خیلی کارها کرده اند و باید به فکر امروزشان نیز بودند.

موضوع شکایت دایی

ایشان همیشه ازمن شاکی است که چیز جدیدی نیست و من نمی خواهم در خصوص نتایج یا عملکرد پرسپولیس حرف بزنم اما تصور می کنم این تیم در این فصل فقط لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را کم داشت.زمانی که خود شما وقت نمی گذاری و همیشه با فرزندت سر تمرین می آیی، هرگز در دقایق نخست تمرین کنار تیم نیستی، درحین تمرینات به روزنامه خوانی مشغول می شوی، از رانت خانوادگی استفاده می کنی، کسی را سرکار می آوری که قبلا برای آمدن به باشگاه پرسپولیس باید پول می داد اما امروز پول می گیرد و در رزومه اش هم می نویسد مربی پرسپولیس، نباید انتظار نتیجه داشته باشید.وقتی بدنساز محروم و مساله پول های کارت به کارت شده مطرح می شود، قهرمانی با چنین شرایطی چه سودی دارد.

حمایت از پروین

از همه خواسته بودند در این جلسه حضور یابند و من نیز در این جلسه حاضر شدم و به نظر می رسد هدف جلسه حمایت از علی پروین برای ماندن وی در پست مدیرعاملی باشگاه بود.سخنانی که در این جلسه گفته شد حکایت از حمایت پروین داشت ، البته این کاری نادرستی نیست. شاید من با پروین اختلاف سلیقه داشته باشم اما در این شرایط به عنوان بزرگتر ما، باید تیم را هدایت و مدیریت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها