با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اعضای باند چهارنفره سرقت از منازل شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۴۷۰۵۲
باند سارقان منزل منهدم شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ ستار خسروی رییس پلیس فتای استان اصفهان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل مردم در حوزه غرب اصفهان تحقیقات ویژه و گسترده ای در این زمینه آغاز که با استفاده از اقدامات ویژه پلیسی، گشت های نامحسوس و تصاویر دوربین های مداربسته سرانجام هویت یکی از متهمان شناسایی شد.

وی افزود: متهم که غیر بومی و فردی سابقه دار است طی هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی توسط ماموران دستگیر که پس از مواجه شدن با اسناد و مدارک و مستندات پلیس به جرم خود اعتراف و سه نفر دیگر از همدستان خود را نیز معرفی کرد.

سرهنگ خسروی اظهار کرد: با اعترافات متهم، همدستان وی نیز در عملیات دیگری دستگیر که در تحقیقات صورت گرفته به چندین فقره سرقت منزل در سطح شهر اصفهان و محل های اختفای اموال مسروقه راقرار کردن که در بازرسی از مخفیگاه های سارقان بیش از یک میلیارد تومان اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه متهمان همگی 25ساله ، غیر بومی و دارای سوابق متعدد کیفری هستند، گفت: سارقان در بازجویی های انجام شده به 106 فقره سرقت منزل در سطح شهر اصفهان اعتراف کردند که با راهنمایی آنها تمامی مالباختگان و محل های سرقت شناسایی شد.

رییس پلیس فتای استان اصفهان خاطر نشان کرد: در این زمینه پرونده ای تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها