سرکلانتر پنجم پلیس تهران از دستگیری یک شرور، معروف به «محسن ژاپنی» در خیابان آزادی، خبر داد.
کد خبر: ۶۴۶۱۶۹
«محسن ژاپنی» دستگیر شد

سرهنگ حسین احدی گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و پاسخگویی به مطالبات شهروندان، ماموران کلانتری 119 مهرآباد اقدام به گشت‌زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی‌ شان کردند.

وی با بیان اینکه واحد کلانتری‌ در گشت‌زنی‌ نامحسوس خود در ساعت سه بامداد چهاردهم بهمن ماه در خیابان آزادی متوجه زورگیری دو نفر می‌شوند، افزود: ماموران متوجه شدند که دو نفر با تهدید یکی از شهروندان با چاقو، قصد زورگیری از وی را دارند که سریعا وارد عمل شدند.

سرهنگ احدی با بیان اینکه دو زورگیر بلافاصله پس از رویت ماموران پلیس با پای پیاده اقدام به فرار کردند، افزود: سرانجام ماموران این دو زورگیر به نام‌های «مراد» 32 ساله و «سیامک» 42 ساله را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که سارقان زورگیر دارای سوابق متعددی هستند، گفت: بررسی‌ها نشان داد که «سیامک» معروف به «محسن ژاپنی»، از اراذل و اوباش محدوده طرشت است و هشت مورد سابقه شرارت و زورگیری نیز در پرونده خود دارد.

سرکلانتر پنجم پلیس تهران با بیان اینکه در بازرسی از این دو متهم، یک قبضه چاقوی غیرمتعارف نیز کشف شد، افزود: پرونده همچنان در حال پیگیری است.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
اشنا
Seychelles
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
۰
۰
این بدبختها نسبت به ادمهای با شخصیت مثل بابك زنجانی هیچند ... اینها ظرف چند روز اعدام میشوند و امثال بابك ها میمانند تا دست خیلیها رو نشود و زیر بار از دست دادن مقام نابود نشوند ... اگر اول دانه درشتها به جزای اعمال خود برسند و نابود شوند، این ارازل ریز خود به خود نابود میشوند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها