تأکید مراجع عظام بر حضور گسترده ایرانیان در راهپیمایی 22 بهمن

ملت وحدت و اقتدار ملی را به رخ جهانیان می‌کشد

روسای سه قوه، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، آحاد مختلف مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن فراخواندند.
کد خبر: ۶۴۴۹۷۴
ملت فردا حماسه دیگری بیافریند

به گزارش واحد مرکزی خبر، رئیس جمهور تاکید کرد: من از ملت عزیز و بزرگ ایران می خواهم که 22 بهمن امسال متفاوت با همه 22 بهمن ها باشد.

آقای روحانی افزود: گرچه همه ساله 22 بهمن، ملت عظمت و حماسه آفریدند ، امسال سال حماسه سیاسی است و فقط 24 خرداد برای این سال کافی نیست؛ باید آن حماسه با حماسه حضور و فریاد وحدت و اتحاد مردم در روز 22 بهمن از همه جناح ها ، همه تشکل ها و همه اقوام ، همه و همه، پیر و جوان، زن و مرد بخصوص جوانان حماسه بزرگ دیگری بیافرنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت، رئیس مجلس شورای اسلامی نیز گفت: 22 بهمن امسال می‌تواند یک حرکت جدیدی برای صیانت از حقوق ملت در بحث هسته‌ای و همچنین پاسخ به شیطنت‌هایی که در منطقه علیه مسلمانان وجود دارد، باشد .

آقای لاریجانی افزود: موضع قاطع ملت ایران در 22 بهمن و حضور چشمگیر آنها از یک ادبیات سیاسی و شکل‌ گرفته در مکتب امام (ره) است که وحدت در فرقه‌های اسلامی، استقلال و دفاع از استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ملت از ارکان آن است که می‌تواند در پیشبرد مذاکرات هسته‌ای و برخورد با رفتارهای غلطی که در منطقه روی داده، موثر و پشتوانه‌ای برای آینده نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

به گزارش روابط عمومی دستگاه قضا،‌ رئیس قوه قضائیه هم تصریح کرده است: حضور مردم در راهپیمایی‌های 35 سال اخیر، افزون بر دلگرمی مسئولان و تقویت انسجام ملی، پیامدهای عظیم خارجی نیز دارد زیرا نشان‌دهنده اقتدار کشور، همدلی جامعه و بی‌تاثیر بودن فشارهای بیگانگان است.

آیت آملی لاریجانی افزود: امیدواریم امسال هم همه مردم عزیز ما یک ‌صدا، با نشاط و با صلابت در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت کنند و ان ‌شاء الله وحدتی را که از بسیاری از سلاح‌ ها در شکست دشمن موثرتر است، بار دیگر نشان دهند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری هم با دعوت از آحاد ملت برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن 1392 تأکید کرد: حضور مردم پاسخی قاطع به توهین دشمنان به ملت عزتمند ایران است.

آیت‌الله مهدوی‌ کنی خاطرنشان کرد: ‌همان گونه که حضور مردم همواره در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی سرنوشت‌ساز بوده است، حضور بیشتر مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت آهنین دیگری بر دهان دشمنان خواهد بود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز گفت: شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور یک وظیفه واقعی، انسانی، انقلابی، ملی و عقلانی است.

آیت الله هاشمی رفسنجانی با دعوت مردم برای حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: اگر ما در این روز حضور کم سابقه ای در میدان و خیابانها پیدا بکنیم علامت خوبی است برای دنیا؛ که ایرانی ها به انقلابشان وفادارند و آنها فکر نکنند که با تزویر می توانند انقلاب را از ما بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها