دو مرد جوان که با تخریب دیوار خانه خالی از سکنه، وارد یک طلافروشی در شهرستان کمیجان استان مرکزی شده و بیش از سه کیلو طلا دزدیده بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۴۴۸۰۳
سرقت از طلافروشی با تخریب دیوار همسایه

به گزارش جام‌جم، فرمانده انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: روز دهم بهمن مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان کمیجان تماس گرفت و از سرقت مغازه طلافروشی همسایه‌اش خبر داد.

ماموران انتظامی با اعزام به محل مشاهده کردند، دیوار منزل کناری مغازه طلافروشی تخریب شده است و سارقان وارد طلا فروشی شده‌اند.

عزیز الله ملکی افزود: ماموران در بررسی از محل متوجه شدند گاوصندوق مغازه تخریب و طلاهای سرقت شده است.

وی گفت: با تشکیل پرونده و دستور قضایی، تحقیقات آغاز و معلوم شد صاحب طلافروشی چند روزی است به مکه رفته و مغازه‌اش نیز در این مدت بسته بوده و اعضای خانواده در تماس پلیس با آنها متوجه سرقت شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی یاد آور شد: جستجو برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا این که ماموران چند روز پیش اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می‌داد دو مرد که ساکن یکی از روستاهای کمیجان هستند، قصد فروش مقادیری طلا دارند.

ماموران پس از اطلاع از فروش طلا توسط دو مرد روستایی، با هماهنگی قضایی به خانه آنها اعزام و هر دو نفر را دستگیر کردند، اما در بازرسی از خانه آنها طلاهای سرقتی پیدا نشد، اما متهمان با انتقال به پلیس آگاهی، به سرقت از طلافروشی اعتراف کردند. با اعتراف متهمان، ماموران با هماهنگی قضایی ابتدا وارد خانه این مرد روستایی شدند و در بازرسی از خانه وی یک کیلو و 100 گرم طلای سرقتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در مرحله بعدی تحقیقات، ماموران با عزیمت به تهران مردی که بقیه طلاها را نگهداری می‌کرد، دستگیر و بقیه طلا‌ها را از خانه او کشف کردند.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

معصومه ملکی - گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها