وکیل فرانسوی در دیدار با معاون وزیر ارشاد:

هالیوود را وادار به عذرخواهی از ایران می‌کنیم

در ادامه پروژه‌های ضدایرانی که هالیوود پیگیری می‌کند، بزودی ساخت یک فیلم دیگر با نام «سپتامبرهای شیراز» آغاز می‌شود که «شهره آغداشلو» در آن بازی خواهد کرد.
کد خبر: ۶۴۴۶۸۷
هالیوود و تولید یک فیلم ضدایرانی دیگر

به گزارش فارس، شصت و چهارمین جشنواره فیلم برلین که از پنجشنبه گذشته افتتاح شده است، امسال با حواشی بسیاری همراه است، از نمایش یکی از بی‌اخلاق‌ترین پروژه‌‌های تاریخ سینما ساخته «لارس فون‌تریه»، فیلمساز دانمارکی، تا حضور فیلم ضدایرانی «دختری تنها در شب به سوی خانه می‌رود» در جشنواره امسال و اکنون انتشار خبر ساخت یک فیلم ضدایرانی دیگر در سینمای هالیوود.

هالیوود که چند ماه پیش فیلم ضدایرانی «گلاب» را کلید زد و اخیرا نیز ساخت دومین قسمت از فیلم «300» را به پایان رسانده، اکنون به فکر ساخت فیلم «سپتامبرهای شیراز» افتاده است؛ فیلمی برگرفته از رمانی به همین نام نوشته «دیلا سوفر.»

«سپتامبرهای شیراز» داستان زندگی یک خانواده یهودی را از سپتامبر (شهریور) 1981 تا سپتامبر 1982 (سال‌های پیروزی انقلاب و آغاز جمهوری اسلامی) در تهران روایت می‌کند.

پدر خانواده طلافروشی شصت ساله به نام «اسحاق» است که دختری به نام شیرین و پسری به نام پرویز دارد. او ازجمله جواهرفروشانی بوده که همسر شاه ایران نیز مشتری او بوده است.

ماجراهای رمان به‌گونه‌ای پیش می‌رود که مرد خانواده به دلیل گرایش‌های سلطنتی خود در حین کار از سوی ماموران دولتی ایران بازداشت و شکنجه می‌شود.

این داستان به شکلی اغراق‌آمیز خشونت، بی‌قانونی و کینه‌توزی انقلابیون را توصیف می‌کند. خبرها حاکی از آن است که «شهره آغداشلو» که چند ماه پیش در کنار «گلشیفته فراهانی» در فیلم ضدایرانی «گلاب» بازی کرده بود، قرار است در فیلم «سپتامبر‌های شیراز» در کنار «سلما هایک» ایفای نقش کند.

«آغداشلو» تاکنون در طرح ضدایرانی بسیاری از جمله «24»، «سنگسار ثریا»، «خانه‌ای از شن و مه»، «گلاب» و... ایفای نقش کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی مقیم امریكا
Netherlands
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
۰
۰
هر چی بیشتر به این آشغالهای هالیوود و مزدوران وطن فروش اهمیت دهید آنها عقده ای تر می شوند ... یكی از بازیگران بی بند و بار است كه تا گردن در منجلاب فساد قرار دارد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها