کار دکتر هاشمی به بیمارستان کشید

حمله قلبی وزیر بهداشت در پی تصمیم نمایندگان

کاهش ۳ هزار میلیارد تومانی بودجه وزارت بهداشت که قرار بود برای ساماندهی شبکه بهداشتی کشور در سال ۹۳ اختصاص یابد و انتقال آن به بیمه ها حسن هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را دچار درد قلبی و روانه بیمارستان کرد.
کد خبر: ۶۴۳۶۷۹
حمله قلبی وزیر بهداشت در پی تصمیم نمایندگان

«عباس زارع نژاد» مدیرکل اطلاع رسانی وزارت بهداشت با اعلام این خبر افزود: مجلس شورای اسلامی، دیروز با پیشنهاد برخی نمایندگان مجلس 3 هزار میلیارد تومان از اعتباری را که قرار بود برای اصلاح زیر ساختهای بهداشتی شبکه بهداشت در سال 93 به وزارت بهداشت اختصاص یابد به بیمه ها منتقل کرد.

وی گفت: در پی این اتفاق وزیر بهداشت دچار ناراحتی قلبی شد و به همین علت امروز برای چکاپ و بررسی به یکی از بیمارستانهای تهران ارجاع شد.

مدیر کل اطلاع رسانی وزارت بهداشت اضافه کرد: بنده در زمان وزارت دکتر لنکرانی هم شاهد بودم که یکی از نمایندگان امروز مجلس که در آن زمان وزیر رفاه بود؛ ‌در اقدامی عجیب با ایجاد مراکز معین درمانی باعث خالی شدن مراکز بهداشتی کشور از پزشکان شد و همین تصمیم او وزیر اسبق بهداشت را در آن زمان دچار ناراحتی قلبی کرد.

زارع نژاد گفت: این بار هم همان فرد که امروز در کسوت نماینده مجلس است با لابی کردن توانسته است بودجه ای که قرار بود برای ایجاد و تقویت زیرساختهای بهداشتی در روستاها و حاشیه شهرها هزینه بشود را به بیمه ها منتقل کرده است و در اتفاقی مشابه هاشمی وزیر بهداشت نیز از شب گذشت دچار ناراحتی قلبی شده است.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۱
محمد _كارمند بهداشت
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
۰
۰
واقعا متاسفم اگر مجلس همچین تصمیمی گرفته باشه، چرا نمایندگان مردم هنوز دیدگاه درستی در زمینه بهداست عمومی و سلامت اجتماعی ندارند، چطوره در زمان تبلیغات انتخاباتی همیشه از افزایش سرانه سلامت مردم صحبت میكنند اما در زمان عمل ،بودجه سلامت مردم را بین بیمه هاو نهادهای دیگر كه فقط به فكر جیب خود هستند اختصاص میدهند، مگر همین مسولین محترم نیستند كه اعلام كردند سالانه چند هزار نفر به علت هزینه های درمانی به زیر خط فقر كشیده میشوند.... مگر خوشان نمیدانند با هزینه كردن هر یك ریال در بحث بهداشت پنج ریال بازگشت سرمایه به دنبال خواهیم داشت... این یعنی سرمایه گذاری ۵۰۰ درصدی بدون در نظر گرفتن هزینه های عاطفی و مشكلات خانوادگی بیماران... در هر حال امیدوارم دیدگاه مسولان مرتبط در باره بهدشت تغییر اساسی كند تا شاهد كاهش بار بیماریها در جامعه مان باشیم.
محسنی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
۰
۰
آفرین بر این وزیر كه كه احساس مسولیت می كند وآفرین برآن نمایندگان مجلس كه با هزینه های بالا و رای مردم می روند مجلس ولی...
یك ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
۰
۰
متاسفیم برای نمایندگان مجلس!!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
۰
۰
باید از مجلس پرسید این چه وضعی است ؟
شهروند
United Kingdom
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
۰
۰
برای خودمان متاسفیم؛ معلوم نیست نمایندگان محترم موقع تصمیم گیری به فكر خودشان بوده اند یا مردم؟
شقایق
United Kingdom
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
۰
۰
امیدواریم وزیر بهداشت هر چه زودتر خوب شوند ما به كسانی كه اینقدر وظیفه شناس و دلسوز هستند در جامعه نیاز داریم
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
۰
۰
كاش درد قلب اقای وزیر كمی هم به وجدان برخی از ... سرایت كنه شاید یه كم به فكر مردم عزیز و صبور ایران باشند
سارا كارمند وزارت بهداشت
Switzerland
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
۰
۰
با سلام و ارزوی بهبودی برای وزیر محترم . معلوم نیست مسئولان عزیز كی میخواهند به فكر بودجه سلامت و اوضاع بهداشتی مردم باشند اوضاع شبكه های بهداشتی و درمانی بیمارستانها به شدت وخیم است نمایندگان محترم لطفا در تصمیم گیریهایتان مردم را بیشتر در نظر بگیرید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
۰
۰
با توجه به سن بالای وزرا در دولت دكتر روحانی شایسته نیست برخی نمایندگان با بودجه پیشنهادی نگاه جناحی داشته باشند و موجب اسباب و آزار وزرا گردندو با فشارهای روانی وزرای دل سوز را اذیت كنند.آقای دكتر ظریف هم در اثر فشارهای روحی در مذاكرت با اروپا و امریكا دچار كمردرد شدید گردیدند وحالا نوبت وزیربهداشت شده است از نمایندگان ملت میخواهیم با لوایح جناحی برخورد نكنند.
ملت
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
۰
۰
سلام به نظر من اگه یه وزیر با مسولیت و با سواد تو این دولت باشه این آقا هست و بس...
حسین
Switzerland
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
۰
۰
اقای نماینده مجلس خداوند دیر گیر است ولی شیر گیر است یك مثل دزفولی است یعنی مواظب رفتار و گفتار خودتان باشید

نیازمندی ها