وزیر نیرو با بیان اینکه، از 145 روستایی که دچار قطعی آب بودند، اکنون تنها 22 روستا در منطقه اطراف تنکابن و عباس آباد آب ندارند، گفت: مابقی روستاها از جریان آب در شبکه برخوردار هستنند.
کد خبر: ۶۴۳۲۳۰
فقط 22 روستا در منطقه تنکابن آب ندارند

وزیر نیرو با بیان این که، مشکل آب و برق استان مازندران تا پایان امشب برطرف می شود گفت: هم اکنون در همه شهرهای مازندران منابع آب وارد مدار شده و هیچ مشکلی به غیر از تامین آب شهر شیرود وجود ندارد.

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، حمید چیت چیان که به منظور رسیدگی به وضعیت تامین آب و برق مناطق شمالی کشور امروز چهارشنبه به مازندران سفر کرده است، اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی کارکنان، هم اکنون برق همه شهرهای استان مازندران وصل شده و از حدود 150 روستا که دچار قطعی برق شده بودند، در حال حاضر تنها برق 35 روستا وصل نشده است.

وی ابراز امیدواری کرد که با باز شدن تمام راه های موصلاتی استان مازندران برق این 35 روستا نیز وصل شود.

چیت چیان اظهار داشت: هم اکنون 20 درصد از3800 مشترک شهر شیرود دسترسی به آب دارند و آب 80 درصد مشترکان نیز تا سه ساعت آینده وصل می شود.

وی با بیان اینکه، از 145 روستایی که دچار قطعی آب بودند، اکنون تنها 22 روستا در منطقه اطراف تنکابن و عباس آباد آب ندارند، گفت: مابقی روستاها از جریان آب در شبکه برخوردار هستنند.

وزیر نیرو تصریح کرد: در نهایت تا پایان امشب، تمام مشکلات آب و برق مازندران برطرف می شود و مردم می توانند بدون نگرانی و دغدغه زندگی عادی خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: همکاران ما برفی با ارتفاع یک متر و 50 سانتی متر را در مناطق کشاورزی و مزارع می شکافند و جلو می روند تا پای پیاده به روستاها برسند و جریان برق را برقرار کنند.

چیت چیان با بیان اینکه، ممکن است در برخی خانه ها بر اثر برف روبی یا شکستن درختان، سیمی قطع شود و دچار قطعی آب یا برق شوند، گفت: اینها ممکن است مشکلات موضعی باشد که بلافاصله با اطلاع به اداره های برق و آب، گروه های مستقر در منطقه این مشکلات را برطرف می کنند.

وزیر نیرو در پایان از تلاش شبانه روزی و بدون وقفه کارکنان وزارت نیرو که با وجود برف سنگین کارشان را ادامه دادند، قدردانی کرد.

یاد آور می شود؛ رییس جمهوری اسلامی ایران شب گذشته به وزیران راه و شهرسازی و نیرو دستور داد با عزیمت به مناطق برفگیر شمال کشور در اسرع وقت ضمن رسیدگی به مسایل و مشکلات ناشی از بارش برف سنگین از نزدیک پیگیری های لازم برای بهبود شرایط مردم به عمل آورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها