دبیر اتحادیه ناشران و کتابفروشان از ثبت نام 600 ناشر عمومی برای حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۶۴۲۳۸۶
ثبت نام 600 ناشر برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش جام جم آنلاین از خانه کتاب، محمود آموزگار با بیان مطلب فوق، افزود: ناشران بخش های مختلف از سوی انجمن های مربوط به حوزه خود ثبت نام می شوند.

ناشران عمومی از سوی اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و اتحادیه شرکت های تعاونی ناشران آشنا، ناشران کودک و نوجوان از طریق انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان و ناشران خارجی از طریق انجمن ناشران بین الملل اقدام به ثبت نام می کنند.

دبیر اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران اظهار کرد: ناشران دانشگاهی و آموزشی هم از طریق انجمن های مرتبط با مشخص شدن ساز و کار مشخص از سوی این انجمن ها ثبت نام می شوند.

وی درباره لزوم ثبت نام اینترنتی ناشران در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: ساز و کار نوع ثبت نام را انجمن های مربوط به ناشران مختلف تعیین می کند و الزامی برای ثبت نام اینترنتی همه ناشران نیست.

آموزگار با اشاره به ثبت نام 570 ناشر عمومی تا روز پنجشنبه (10 بهمن ماه)، افزود: این رقم تا روز شنبه (12 بهمن ماه) به 600 ناشر عمومی رسیده و بعد از تکمیل اعلام می شود زیرا تعداد ناشران با تمدید مهلت ثبت نام افزایش پیدا می کند.

نایب رییس کمیته اداره سالن ناشران عمومی درباره ملاک حضور ناشران مختلف در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران اظهار کرد: بر اساس آیین نامه به ازای انتشار 25 عنوان کتاب چاپ اولی در سه سال گذشته ناشران می توانند 9 متر غرفه در نمایشگاه کتاب دریافت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها