وزیر نفت با رد افزایش 85 درصدی قیمت حامل‌های انرژی همچون گاز و بنزین در سال 93 از افزایش درآمد دولت از محل فروش حامل‌های انرژی به 51 هزار میلیارد تومان برای سال آینده خبر داد و گفت: دولت نگران آسیب اقشار ضعیف مردم از محل افزایش قیمت‌ها است.
کد خبر: ۶۴۱۵۹۲
در افزایش قیمت انرژی  نگران اقشار آسیب‌پذیر هستیم

به گزارش مهر، بیژن نامدار زنگنه درباره آخرین وضعیت افزایش قیمت حامل‌های مختلف انرژی همچون بنزین، گاز طبیعی و گازوئیل، گفت: هنوز هیچ تصمیمی درباره نحوه افزایش قیمت حامل‌های انرژی گرفته نشده است.

وزیر نفت با اعلام اینکه بزرگترین نگرانی دولت این است که افزایش قیمت حامل‌های انرژی به مردم به ویژه قشر آسیب پذیر هیچ آسیبی به لحاظ اقتصادی وارد نشود، افزایش 85 درصدی قیمت حامل‌های انرژی در سال آینده را رد کرد و افزود: نمی دانم این آمار را بر اساس چه منبعی عنوان می شود.

این عضو کابینه دولت تدبیر و امید با یادآوری اینکه دولت تاکنون 31 هزار میلیارد تومان از محل افزایش قیمت حامل‌های انرژی درآمد کسب کرده است، تصریح کرد: مقرر شده است برای سال آینده 20 هزار میلیارد تومان به این میزان اضافه شود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه هنوز میزان افزایش هر یک از حامل‌های انرژی مشخص نیست، درباره نگرانی مردم از افزایش قابل توجه قیمت حامل‌های انرژی در سال 93 اظهار داشت: این نگرانی کسانی است که از وجود این دولت نگران هستند.

به گزارش سایت مجلس، وزیر نفت با بیان اینکه بزرگترین نگرانی دولت این است که با افزایش قیمت حامل های انرژی به مردم به ویژه قشر کم درآمد هیچ آسیبی به لحاظ اقتصادی وارد نشود، گفت: دولت هنوز میزان افزایش حامل‌های انرژی را قطعی نکرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
۰
۰
اگه مثل سبد كالا هوای مردم را داشته باشید كه واویلا
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
۰
۰
انرژی گران شود به نفع دولت میباشد

نیازمندی ها