قتل مرد جوان انگلیسی توسط برادر دوقلویش بازتاب زیادی داشت

برادرکشی در مهمانی خانوادگی

جشن در خانه پدر و مادر؛ شبی که می‌توانست به یادماندنی باشد با اتفاق وحشتناکی تمام شد. اتفاقی که باعث شد هر دو پسر از خانواده جدا شوند. یکی راهی بیمارستان و سپس گورستان شد و دیگری به زندان افتاد.
کد خبر: ۶۴۰۸۶۴
برادرکشی در مهمانی خانوادگی

مرد سی و یک ساله انگلیسی متهم شده برادر دوقلوی خود را در مهمانی خانوادگی پس از مشاجره، به قتل رسانده است.

پلیس پس از اعزام به صحنه جنایت، کریس کرکا را در حالی پیدا کرد که بشدت زخمی شده بود. او بسرعت به بیمارستان منتقل شد، اما با وجود تلاش تیم پزشکی، یک ساعت بعد جان باخت .برادر مقتول به نام رابرت، چند ساعت بعد در پنج مایلی محل وقوع جنایت بازداشت شد. گفته شده رابرت دو ضربه چاقو به بدن برادر دوقلوی خود زده است.

نامزد کریس به رسانه‌ها گفت متاسف است که شانس داشتن آینده‌ای مشترک با کریس را برای همیشه از دست داده است.

او که چهل ساله و مادر چهار فرزند است، گفت: «آن شب درخانه منتظر کریس بودم که ناگهان پلیس خبر داد چه اتفاق وحشتناکی افتاده است. باورکردنش مشکل و تحملش سخت است. واقعا شوکه شده بودم و هنوز هم نتوانسته‌ام این موضوع را باور کنم.»

این زن ادامه داد: « بعد از ظهر روز حادثه با هم به کافه‌ای رفتیم، یک نوشیدنی خوردیم و اوقات خوشی داشتیم و حسابی خندیدیم. بعد من او را به خانه مادرش رساندم؛ چون می‌خواست خانواده‌اش را ببیند و در جشنی که آنها ترتیب داده بودند، شرکت کند. ساعت 9 و 20 دقیقه به او پیامک زدم، اما جواب نداد و فکر کردم هنوز خواب است.»

در این زمان تیم پزشکی در بیمارستان در تلاش بود تا جان کریس را نجات دهد، اما موفق به این کار نشد.

نامزد کریس گفت: «آن شب را در منزل مادرم گذراندم و صبح روز بعد به خانه‌ام رفتم. ماموران بعد از آن‌که به منزل رسیدم و منتظر نامزدم بودم، به خانه مراجعه و عنوان کردند.

کریس بر اثر جراحات مرده است. در یک جمله می‌توانم بگویم از هم پاشیدم و نمی‌دانم پدر و مادرش چطور این داغ را تحمل خواهند کرد.»

کریس و رابرت دوقلو بودند. کریس با پدر و مادر پنجاه و نه و چهل و نه ساله خود زندگی می‌کرد، اما رابرت زندگی مستقلی داشت. دو برادر به قدری شبیه هم بودند که کریس از روی ابروی شکسته‌اش و رابرت از روی خالکوبی روی بازویش شناخته می‌شد.

نامزد مقتول به خبرنگاران گفت: «کریس و رابرت با هم بگومگوهایی داشتند اما این اختلافات جدی نبود. آنها هیچ‌وقت بیش از یک روز با هم قهر نبودند،همیشه از یکدیگر حمایت می‌کردند و رابطه صمیمانه‌ای با هم داشتند. تصور این‌که رابرت در این ماجرا نقش داشته باشد، برای من غیرممکن است و هنوز این موضوع را باور نکرده‌ام.»

یکی از همسایه‌های پدر و مادر کریس و رابرت نیز درباره این جنایت گفت: «من برای پدر و مادر این دو برادر بسیار متاسف هستم. این‌که یک فرزند را از دست بدهی، تکان‌دهنده است. این‌که یک فرزند دیگرت هم متهم به قتل برادرش باشد، دیگر قابل تحمل نیست.»

پدر و مادر این دو برادر هنوز در این باره اظهار نظری نکرده‌اند. یکی از اعضای خانواده به نمایندگی از آنها گفته است آنها در غم از دست دادن فرزند عزیز خود هستند و از مطبوعات و خبرنگاران می‌خواهند مزاحمشان نشوند.

رابرت به اتهام قتل بازداشت شده، اما هنوز به جرم خود اعتراف نکرده است. تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد و در صورت کشف اطلاعات بیشتر، سخنگوی پلیس آن را اعلام خواهد کرد./ ضمیمه تپش

منبع: دیلی میرور

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها