عاملان جنایت جسد جوان گمشده را به دره انداخته بودند

جنایت شرور انتقامجو در​ کوهستان

مردی که در پی اختلاف با خانواده همسرش و به قصد انتقامگیری، پژوی پدرزنش را آتش زده بود، از سوی پلیس شهرستان شاهین‌شهر و میمه در استان اصفهان دستگیر شد.
کد خبر: ۶۴۰۰۷۰
داماد انتقامجو خودروی پدرزنش را آتش زد

به گزارش جام‌جم، سرهنگ غلامعباس بلفکه فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در این باره گفت: چند روز پیش مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از آتش گرفتن خودروی پژوی همسایه‌شان در یکی از محله‌های این شهر خبر داد.

وی افزود: با اعزام ماموران به محل و تحقیق از مالک خودرو، معلوم شد پس از خرید خودرو، دقایقی آن را مقابل خانه‌اش پارک کرده و به خانه‌اش رفته که با شنیدن صدای همسایه‌‌ها سراسیمه به خیابان آمده و مشاهده کرده خودرویش در حال سوختن است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه یادآور شد: در حالی که تحقیقات ادامه داشت، نظریه کارشناسان آتش‌نشانی در اختیار پلیس قرار گرفت و معلوم شد خودروی شاکی به عمد آتش گرفته است.

بلفکه تصریح کرد: ماموران در ادامه با تحقیق دوباره از شاکی، متوجه شدند او و داماد خانواده از مدتی پیش با هم اختلاف داشته‌اند و حتی چند بار از سوی وی تهدید شده و گمان می‌برد او دست به این کار زده است.

وی خاطرنشان کرد: با اطلاعات به دست آمده، داماد خانواده تحت‌تعقیب قرار گرفت و معلوم شد از روز حادثه به خانه‌اش مراجعه نکرده و کسی از او خبر ندارد.

به این ترتیب جستجو‌ها ادامه یافت و متهم دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد و اعتراف کرد در پی اختلاف با همسرش و برای انتقامگیری تصمیم می‌گیرد به این خانواده خسارت مالی وارد کند.

بلفکه افزود: سپس متهم با اطلاع از این که پدرزنش خودرو خریده روز حادثه با بنزین، آن را آتش زده و فرار می‌کند.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها