تعیین دهک اول و آخر درآمدی توسط دولت یازدهم

پرداخت یارانه ها، نقدی و غیرنقدی می شود

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از الحاق تبصره ای به تبصره هدفمندی یارانه ها خبر داد که بر اساس آن یارانه نقدی صرفا به سرپرست خانوارهای نیازمند متقاضی که مجموعه درآمدشان از خط درآمدی مناسب که دولت اعلام می کند پایین تر است، پرداخت می شود.
کد خبر: ۶۳۹۸۲۵
یارانه نقدی فقط به خانواده‌های نیازمند پرداخت می‌شود

حسینعلی حاجی در گفتگو با مهر در خصوص مصوبات نوبت عصر روز دوشنبه کمیسیون تلفیق پیرامون تبصره هدفمندی، گفت: کمیسیون حمایت از تولید ملی پیشنهادی برای قطع یارانه دهک های بالای جامعه ارائه داد که به تصویب کمیسیون رسید.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر این اساس پیشنهاد شد یارانه نقدی صرفا به سرپرست خانوارهای نیازمند متقاضی پرداخت شود که مجموعه درآمدشان از خط درآمدی مناسب که دولت اعلام می کند، پایین تر باشد.

وی افزود: این افراد می توانند متقاضی دریافت یارانه باشند و افرادی که بالاتر از حد درآمدی که دولت اعلام می کند درآمد داشته باشند می توانند در موعدی که دولت اعلام می کند نسبت به قطع یارانه نقدی خود اعتراض کنند تا قوه مجریه به این اعتراضات رسیدگی کند.

عضو کمیسیون برنامه اظهار داشت: چنانچه افرادی که دارای درآمد بالاتر از حد درآمد مناسب باشند یارانه نقدی دریافت کنند سه برابر مبلغ واریزی یارانه جریمه می شوند.

وی ادامه داد: علاوه بر این مقرر شد 2 هزار میلیارد تومان از محل درآمد هدفمندی یارانه ها به بیمه بیکاری اختصاص یابد.

وی افزود: در لایحه بودجه دولت پیشنهاد داده بود که در تبصره هدفمندی اجازه جا به جایی 20 درصد اعتبارات را داشته باشد که با تصویب کمیسیون تلفیق این اختیار به 10 درصد کاهش یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
میثم
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
۰
۰
لطفا در مورد دهك های بالا بنویسید . من كارمند آموزش وپرورش در خدمات هستم حقوق 570هزار تومانی میگیرم اما به خانه نرسیده تمام میشود . 2- انتقالی از استان البرز از تیر 92 هستم كه هنوز نسبت به پیمانی شدنم اقدامی نشده شمارو به خدا كمكم كنید
شبنم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
۰
۰
سلام آیا عدالت امام علی (ع) هم همین است كه دارید اجرا میكنید پس كو عدالت علی(ع) ؟
معترض
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
۰
۰
كارگری با23سال سابقه 23 ثانیه امنیت شغلی ندارد نماینده مجلس باچهارسال مادام العمر حقوق میگیرد عجب عدالتی.
كلیداوردی مشكل حل كنی مردم باوركردن غافل از اینكه این كلید ...
یادت بخیر احمدی نژاد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها