سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح توضیح داد

علت افزایش شهدای مدافع حرم در سوریه

انتشارات پرستا، کتاب خاطرات شهدای لبنانی مدافع حرم حضرت زینب(س) را، منتشر خواهد کرد.
کد خبر: ۶۳۹۰۲۶
خاطرات شهدای لبنانی مدافع حرم حضرت زینب(س) تدوین شد

انتشارات پرستا، کتاب خاطرات شهدای لبنانی مدافع حرم حضرت زینب(س) را، منتشر خواهد کرد. با پایان ترجمه و ویرایش کتاب «مدافعان حرم حضرت زینب(س)»، مراحل آماده‌سازی هنری این اثر آغاز شده است.

کتاب مدافعان حرم، برای نخستین بار، خاطراتی را از جوانان و پیران لبنانی بازگو می‌کند که با ذکر «کلنا عباسک یا زینب»، به سوریه شتافتند تا مانع اسارت حرم آن بانوی بزرگوار شوند.

در این کتاب، به شهدای بزرگواری پرداخته شده که در فاصله فروردین تا مرداد ماه سال جاری، در کشور سوریه، به دست تروریست‌های تکفیری یا شورشیان مسلح، به شهادت رسیده‌اند. همچنین با ارایه گزیده‌ای از بیانات رهبر مقاومت اسلامی لبنان، حجت‌الاسلام سید حسن نصرالله، تاریخچه پیدایش فتنه شام، دلایل مداخله حزب الله در این فتنه و ابعاد مختلف آن، تشریح شده است.

علاقمندان به دریافت این کتاب می‌توانند با ثبت‌نام در خبرنامه پایگاه اینترنتی انتشارات پرستا به نشانی www.parasta.ir، از انتشار این اثر، مطلع گردند.

انتشارات پرستا پیش از این، مجموعه هشت جلدی «قلم رصاص» را که شامل داستان‌های کوتاه و بلندی از ادبیات داستانی مقاومت اسلامی لبنان می‌شود، به زبان فارسی منتشر کرده است.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها