مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ خبر داد:

تسهیلات بنیاد شهید برای اعضای خانواده جانبازان

کارشناس مسئول اجتماعی ایثارگران بسیج شهرداری تهران گفت: ارائه آرم طرح ترافیک به جانبازان بالای 25 درصد به طور سالانه در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۶۳۶۷۵۶
جانبازان آرم طرح ترافیک می گیرند

نرگس احمدی، افزود: هم اکنون حدود 4 هزار ایثارگر تحت پوشش این سازمان است و 183 خانواده شهید نیز از خدمات فرهنگی  اجتماعی این سازمان بهره می‌برند.

وی ادامه داد: ارائه کمک هزینه تحصیلی، ازدواج به فرزندان ایثارگران، ارائه بن لوازم‌التحریر در آغاز سال تحصیلی به دانش‌آموزان فرزندان ایثارگر، تقدیر از آزادگان ایثارگر در 26 مرداد ، تقدیر از همسران شهدا در روز زن و ولادت حضرت زهرا(س)، و ارائه کارت ورزش شهروندی از جمله تسهیلات اجتماعی و فرهنگی این سازمان به خانواده‌های ایثارگران است.

احمدی گفت: ایثارگران تا زمانی که شاغل در این سازمان باشند از خدمات فرهنگی و اجتماعی امور ایثارگران بهره‌مند می‌شوند. ( باشگاه خبرنگاران جوان )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
یوسف نصیری
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
۰
۰
چرا برای جانبازان شهرستانی كه برای كارهای اداری و درمانی خود به تهران مراجعه می كنند آرم طرح طرافیك داده نمی شود در صورتی كه تمامی مراكز فوق نیز در محدوده طر ح می باشد لطفا راهنمای كنید كه به كجا مراجعه كنم جانباز 40 درصد نابینا از ناحیه یك چشم از آذر بایجان غربی به شناسه جانبازی ... تلفن تماس..
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها