مردی که با سرقت 150 پرنده زینتی و گران‌قیمت، قصد فروش آنها را در شهرستان تفرش استان مرکزی داشت از سوی پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۶۳۶۷۲۸
مرد همسایه، 150 پرنده زینتی دزدید

به گزارش جام‌جم، سرهنگ سیروس دالوند، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان تفرش در این باره گفت:چند روز پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی، از سرقت 150 طوقه انواع پرنده زینتی از خانه‌اش خبر داد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد، او در زمینه نگهداری و فروش پرندگان زینتی فعالیت دارد و چند نفر از دوستانش نیز پرندگان خود را در اختیار وی قرار داده بودند تا در خانه‌اش نگهداری کند.

وی افزود: در مرحله بعدی مشخص شد، شب حادثه در غیاب شاکی، قفل در خانه تخریب شده و 150 پرنده زینتی گران‌قیمت سرقت شده است.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان تفرش یادآور شد: با شروع تحقیقات و بررسی محل سرقت معلوم شد دزدی کاملا ماهرانه انجام شده و کار یک متهم سابقه‌دار است بنابراین جستجو در این باره ادامه داشت تا این که ماموران دو روز پیش اطلاع یافتند یکی از همسایگان شاکی پرندگان زیادی در خانه‌اش نگهداری می‌کند و افرادی برای خرید پرنده به خانه‌اش رفت و آمد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران در ادامه تحقیقات و با زیرنظرگرفتن خانه این مرد، متوجه شدند چند روزی است، پرندگانی را در خانه‌اش نگهداری می‌کند و قصد فروش آنها را دارد.

دالوند افزود: ماموران با اطمینان از این که وی همان فردی است که پرنده‌ها را دزدیده است، با دستور قضایی وارد خانه‌اش شده و او را دستگیر کردند سپس 150 پرنده زینتی گران‌قیمت که متعلق به شاکی و دوستانش بود، کشف و تحویل صاحبانش شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی، به جرمش اعتراف کرد و گفت، با اطلاع از این که شاکی پرندگان زیادی را در خانه‌اش نگهداری می‌کرد، تصمیم به دزدیدن پرندگان گرفته و شب حادثه با اطمینان از این که او در خانه حضور ندارد، قفل خانه را تخریب و 150 پرنده زینتی و گران‌قیمت را سرقت می‌کند.

بنا بر این گزارش، با اعتراف متهم و صدور قرار قانونی برای وی، تحقیقات تکمیلی در این باره ادامه دارد.

معصومه ملکی - گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها