قائم مقام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: مهلت ثبت‌نام دانشجویان متاهل جهت دریافت سبد کالای دولتی در سامانه صندوق رفاه دانشجویان برای بار دوم تا روز دوشنبه 30 دی ماه تمدید شد .
کد خبر: ۶۳۶۴۰۸
مهلت دانشجویان برای ثبت نام سبدکالا تا 30 دی ماه تمدید شد

منصور حبیب پور گودرزی در گفت‌وگو با مهر گفت: مهلت ثبت نام دانشجویان متاهل برای دریافت سبد کالایی برای بار دوم تا آخر ساعت اداری دوشنبه 30 دی ماه تمدید شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ثبت نام برای دریافت سبد کالای دانشجویی همزمان با ایام امتحانات بود و برخی از دانشجویان به دلیل محدودیت هایی که داشتند، نتوانستند ثبت نام کنند بنابراین دوباره مهلت ثبت نام برای دریافت سبد کالایی دانشجویی تمدید شد.

قائم مقام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: دانشجویان متاهل برای دریافت سبد کالایی باید به سامانه ای که دانشگاه محل تحصیل آنها مشخص کرده مراجعه کرده و با وارد کردن نام و نام خانوادگی و شماره کارت ملی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی یادآورشد : عدم ثبت نام دانشجویان در سامانه دانشگاه به منزله انصراف از دریافت سبد کالا خواهد بود.

وی افزود: درحال حاضر بیش از  300 هزار نفر از دانشجویان متاهل در سامانه دانشگاه ها ثبت نام کرده اند که لیست آن به صندوق رفاه دانشجویان ارایه شده است.

گودرزی تاکید کرد: پیش بینی ما این است حدود 400 هزار نفر از دانشجویان متاهل برای دریافت سبد کالای دانشجویی ثبت نام کنند.

وی یادآورشد: دانشجویان متاهل این سبد کالا را از استان محل تحصیل خود دریافت می کنند به عنوان مثال دانشجویی که اهل تهران است ولی در استان  تبریز و دانشگاه تبریز درس می خواند، چون براساس دانشجویی لیست تهیه شده است و وی دانشجوی دانشگاه تبریز محسوب می شود نام وی در لیست استان آذریایجان شرقی قرار می گیرد و در استان تبریز سبد کالای خود را دریافت می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مجتبی
United States
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
۰
۰
سلام بزرگوار
منو دانشگاه ثبت نامم نكرده مثل اینكه، تو رو خدا راهنماییم كنید سپاسگذارم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها