وزیر اطلاعات از مسئولیت شناسی عشایر خوزستان در مواجهه با اقدامات دشمنان و برخورد با توطئه شوم آنان تقدیر کرد.
کد خبر: ۶۳۵۴۳۴
نقش مهم عشایر عرب خوزستان در امنیت استان

به گزارش واحد مرکزی خبر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی  امروز در همایش معتمدان و سران طوایف عرب خوزستان با تجلیل از عشایر عرب این استان و نقش برجسته، ممتاز و تاثیرگذار آتان در عرصه سیاسی اجتماعی کشور به ویژه در هشت سال دفاع مقدس گفت: عشایر خوزستان به تقوا و ولایت مداری مشهور هستند.

وی افزود: عشایر عرب خوزستان هم اکنون به عنوان مرزبانانی امین ، نقش مهمی  در مقوله  امنیت استان برعهده دارند که این جای شکرگزاری و سپاس دارد.

وزیر اطلاعات از تنوع قومیت های ایرانی به عنوان فرصت برای نظام اسلامی و ایران عزیز نام برد و گفت :در هیچ جای دنیا اقوام با این همبستگی ، ولایت مداری و عشق به وطن در کنار هم  زندگی  نمی کنند  و وظیفه  ماست که این همبستگی و وحدت را تعمیق بخشیم.

حجت الاسلام علوی  از  عشایر  عرب  خوزستان  به عنوان شیعه مخلص اهل بیت (ع) و با بصیرت یاد کرد و افزود :  انقلاب اسلامی ایران به یمن وحدت  کلمه ، ایمان به خدا و رهبری امام خمینی (ره ) و مقام معظم رهبری به جهان صادر شده و ایران اسلامی هم اکنون به الگویی تمام عیار برای کشورهای منطقه تبدیل شده است .

وزیر اطلاعات به نقش برجسته عشایر عرب در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: اگر این اخوت و یکدلی نبود انقلاب و نظام اسلامی با چالش های زیادی رو به رو می شد.

حجت الاسلام و المسلمین علوی  با ابراز خرسندی از حضور در میان سران عشایر و طوایف  عرب  خوزستان ابراز امیدواری کرد دولت یازدهم در سایه وحدت و یکدلی بتواند از همه توانمندی های اقوام در جهت پیشرفت و تعالی کشور استفاده کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها