معاون حج وعمره سازمان حج و زیارت از انجام قرعه‌کشی اعزام زوج‌های جوان به عمره‌امسال خبر داد و گفت: هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی برای انجام اعزام‌ها هستیم.
کد خبر: ۶۳۳۷۸۷
پایان قرعه‌کشی برای اعزام 4000 زوج جوان به عمره

ناصر خدرنژاد در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در عمره امسال 4000 زوج واجد شرایط معادل 8000 نفر به زیارت خانه خدا مشرف می‌شوند.

این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت اظهار کرد: اولویت نخست سازمان حج و زیارت برای اعزام به عمره جاری، زوج‌های جوانی هستند که هردو نفر فیش ثبت‌نام دارند، اولویت دوم زوج‌هایی که فقط یکی از زوجین فیش دارند و اولویت سوم زوج‌هایی است که فیش ثبت‌نام ندارند.

خدرنژاد از بازگشت پروازهای عمره به روال عادی خبر داد و بیان کرد: خوشبختانه تمام پروازهایی که به دلیل شرایط نامناسب جوی به تاخیر افتاده بودند، انجام شده و فقط دو پرواز مربوط به زائران استان یزد باقی مانده که در حال رایزنی برای انجام این پروازها طی روزهای آینده هستیم.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت یادآور شد: از ابتدای آغاز پروازهای عمره (بیست و ششم آذر) تاکنون 55 هزار زائر ایرانی عازم سرزمین وحی شده‌اند.

به گفته خدرنژاد هم‌اکنون روزانه 4500 زائر ایرانی عازم سرزمین وحی می‌شوند.

بنابر اعلام سازمان حج و زیارت در عمره امسال حدود 850 هزار زائر ایرانی در قالب بیش از 5000 کاروان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها