رئیس جمهوری روسیه در واکنش به انفجارهای ولگوگراد از شورای امنیت سازمان ملل خواست در نشستی اضطراری ،گنجاندن نام عربستان در فهرست تروریسم را بررسی کند.
کد خبر: ۶۳۲۲۴۹
پوتین:عربستان باید در فهرست تروریسم قرار گیرد

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری نهرین، ولادیمیر پوتین هشدار داد به اقدام القاعده در انفجارهای ولگوگراد به زودی پاسخ می دهیم، این انفجارها نیاز به تحقیق ندارد زیرا مشابه انفجارهایی است که در سوریه، عراق و لبنان اتفاق می افتد.

وی افزود: به مردم روسیه وعده می دهم که به جنایتکاران امان نخواهیم داد، عوامل انفجارهای ولگوگراد تاوان سختی خواهند پرداخت.

هشدار روسیه زمانی مطرح می شود که دیدار بندر بن سلطان، رییس دستگاه اطلاعاتی و رئیس شورای امنیت ملی عربستان با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه نتیجه ای در بر نداشت ضمن اینکه بندر بن سلطان پیش از این روسیه را تهدید کرده بود.

مقامات روسیه می گویند دست داشتن عربستان در انفجارهای ولگوگراد برای آنها ثابت شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
ناشناس
Sweden
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
۰
۰
خدائی دم این مرد گرم؛ درسته دین درست و حسابی نداره اما واقعا آزاده است
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
۰
۰
بیینیم پوتین مردهست ریشه ال سعود رو برداره
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
۰
۰
متاسفم ازاین مثلاً ابرقدرت كه از عربستان می ترسد
45
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
۰
۰
پوتین هم فقط حرفای گنده گنده میزن اگر راست میگی حمله كن
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
۰
۰
مگر پوتین این عربهای جانی را ادب كند چون متاسفانه ازما ایرانیها كاری به عمل نمی آید و بی تفاوت شاهد جنایتهای اینها هستیم . از طرفی فكر می كنیم می توانیم با آنها روابط برادرانه هم داشته باشیم غافل از اینكه دشمن اصلی ملت ایران عربهای جاهل و آل سعود هستند نه كس دیگری . كافی است جنگ ایران و عراق را به خاطر آورید. ما همواره طالب صلح بوده ایم اما عربستان همواره به فكر تضعیف و نابودی ایران بوده است.

نیازمندی ها