نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از مسئولان انتظار داریم با برنامه ریزی درست نسبت به بازسازی و نوسازی مناطق زلزله زده بستک اقدام نمایند، گفت: کمیسیون عمران با اعزام گروهی به منطقه، روند بازسازی مناطق آسیب دیده را رصد کند.
کد خبر: ۶۳۲۲۲۲
کمیسیون عمران بازسازی مناطق زلزله زده بستک را رصد کند

در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به زلزله 5 ریشتری در شهرستان بستک از توابع هرمزگان گفت: همان طور که استحضار دارید صبح روز پنجشنبه زلزله ای به بزرگی 5 ریشتر شهر بستک از استان هرمزگان را لرزاند و در این حادثه که حجم بزرگی از بافت مسکونی، دولتی و تاسیسات زیربنایی مورد آسیب قرار گرفت حدود 35 نفر از هموطنان عزیزمان مجروح و یکی از اهالی محترم این منطقه دعوت حق را لبیک گفت.

وی افزود: به مردم شریف بستک و نماینده محترم آنها در مجلس شورای اسلامی تسلیت گفته و برای ساکنان این منطقه آرزوی توفیق داریم.

ابوترابی فرد ادامه داد: از مسئولان مربوطه انتظار داریم با برنامه ریزی درست نسبت به بازسازی و نوسازی مناطق آسیب دیده اقدام کرده و کمیسیون عمران مجلس نیز با اعزام گروهی به منطقه، بازسازی مناطق زلزله زده را رصد کند.

وی گفت: امیدواریم با پیگیری نماینده این منطقه و اعضای کمیسیون عمران، آسیب ها و خسارت هایی که متوجه مردم شریف این منطقه شده جبران شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با اعلام خبر مراسم بزرگداشت علی اکبر پرورش در مدرسه عالی شهید مطهری گفت: مراسم بزرگداشت دانشمند و مفسر قرآن آقای دکتر علی اکبر پرورش امروز از ساعت 14 تا 16 در مدرسه عالی شهید مطهری برقرار است.

وی با گرامیداشت یاد دکتر پرورش افزود: مرحوم پرورش اولین قاری قرآن در مجلس بود، در دوره اول مجلس شورای اسلامی وی به عنوان نماینده اصفهان و قاری کلام خدا، مجلس را به عطر آیات نورانی کتاب وحی معطر می نمود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها