نماینده تهران در مجلس گفت: شواهد نشان می‌دهد که عده‌ای در وزارتخانه‌های علوم، آموزش و پرورش و وزارت کشور به فکر بازسازی فتنه هستند.
کد خبر: ۶۳۱۱۵۸
عده‌ای در برخی وزارتخانه‌ها به فکر بازسازی فتنه هستند

 محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی با اشاره به یوم‌الله 9 دی گفت: امروز روزی که ملت ایران پس از نمایش صبری ایوب‌وار در مدت 7 ماه در مقابل فتنه‌گران قدرت الهی خود را به صحنه و میدان آورد و بساط فتنه‌گران را جمع کرد و دشمنان، رقاصان و مطربان شیطانی را به خانه‌هایشان بازگرداند.

وی افزود: 9 دی یعنی مردم به انقلاب و رهبرشان عشق می‌ورزند و از فتنه‌گران بیزاری می‌جویند، 9 دی یعنی صبر، مقاومت و پایداری قهرمانانه در مقابل ظلم و ستم سران فتنه و استکبار جهانی، 9 دی یعنی هر که در جمهوری اسلامی فتنه به پا کند و آتش فتنه برافروزند خود هیزم آتش می‌شود و در آن آتش می‌سوزد و گرچه خسارت جبران تأثیری هم وارد کند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس خاطرنشان کرد: 9 دی یعنی آزمایش خواص و بچه‌‌های علما، حتی اگر عده‌ای رفوزه شوند تا سبب عبرت آیندگان شوند، 9 دی یعنی بچه‌های پیش‌ دبستانی هم بصیرت حضور، صبر و پایداری بیداری کنند، اما بعضی از بچه‌های علما آنقدر کم بصیرت می‌شوند که در اردوگاه فتنه‌گران مسئولیت سخن‌پراکنی پیدا کنند، این درد را مردم با تمام تلخی تحمل می‌کنند و تفکیک قائل می‌شوند، بین پدر فهیم و بصیرت و همان انداز که به پدر عشق می‌ورزند تلاش می‌کند پسر کم بصیرت را از راه‌ انحرافی نجات دهد و به او می‌گویند از این آبشخور آب نخور تا کم عقل نشوی.

نماینده تهران ادامه داد: 9 دی یعنی اینکه ملت ایران اهل کوفه نیست که علی تنها بماند، به ملت شریف عرض می‌کنم که همچنان صبور باشید، که زینب ز صبر شد چنین سربلند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس بیان داشت: شواهد نشان می‌دهد که عده‌ای در وزارت علوم، آموزش و پرورش و وزارت کشور به فکر بازسازی فتنه هستند عده‌ای هم معتقدند که کانون این فکر در ستاد این وزارتخانه‌ها متمرکز شده و کمیته‌های ایکس در آن لانه کرده است، اگر چنین باشد بدانند که دانشمندان، آموزگاران، اساتید، دانشجویان و دانش‌آموزان فهیم و بصیر چنین فرصتی را به آنها نمی‌دهند، بنابراین بهتر است هر چه زودتر این کمیته‌های ایکس را جمع کنند.

سلیمانی اضافه کرد: دانشگاه باید عرصه علم، فرهنگ و سیاست باقی بماند و در جهت رشد و تعالی و افتخار آفرینی برای کشور حرکت کند.

وی افزود: فتنه‌گران آنقدر بی‌آبرو و بی‌ریشه‌ شده‌اند که جز با نفاق نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

نماینده تهران ادامه داد: دولت از کم کاری و سستی رنج می‌برد و مردم انتظار مطالبه دارند، افزایش نرخ ریالی ارز در لایحه بودجه به میزان 8 درصد، کاهش ارزش پولی ملی توسط دولت برای مردم قابل فهم نیست، آن را در راستای کنترل تورم کاهش گرانی نمی‌دانند، دولت برای افزایش درآمد خود نیاز به تلاش دارد که تلاش مشهودی ملاحظه نمی‌شود.

وی گفت: منافع کشور زیاد و غنی است اما دولت باید مانورهای روشنی را در جهت استقلال اقتصادی انجام دهد، لایحه بودجه فضاهای اساسی دارد که با همت و دولت نمایندگان نارسایی‌ها باید کمتر شود.

بازگرداندن براندازان پروژه دشمن است

حمید رسایی نماینده مردم تهران با بیان اینکه اظهارات رئیس‌ جمهور درباره 9دی نشان می‌دهد که وی فتنه‌گران را بیگانه می‌داند، گفت: پروژه امروز دشمن، براندازی نیست، بلکه برگرداندن کسانی است که شعار براندازی سر می‌دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز امروز در نطق میان دستور خود در صحن علنی با اشره به یوم‌الله 9 دی گفت: امروز یوم‌الله 9 دی است، روزی که جماعت از آن عصبانی هستند و ما به آنها می‌گوییم عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.

عضو کمیسیون اصل 90 خاطرنشان کرد: چرا عصبانی نباشند در حالی که این روز یادآور خیانتی است که فتنه‌گران کوچک و بزرگ، سران و رأس فتنه با جماعت خود در حق عاشورای حسینی کردند و اسباب آن تعرض را به وجود آوردند.

وی تصریح کرد: 9 دی یادآور کوششی است که در برابر ظلم به جمهوریت و اسلامیت نظام شد، 9 دی روزی است که خیابان‌های ایران به میز محاکمه سران فتنه تبدیل شد و مردم یکپارچه علیه فتنه‌گران به ویژه رئوس فتنه شعار سر دادند و از آنها خواستند که به باغ پسته برگردند.

رسایی ادامه داد: 9 دی یادآور قیام ملت علیه شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران بود که عده‌‌ای شنیدند و از شعاردهندگان آن حمایت کردند.

وی گفت: 9 دی یادآور سیلی مردم به گوش کسانی بود که شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی ایران را شنیدند و لبخند زدند، 9 دی یادآور خشم ملت علیه کسانی است که دیدند عکس روح خدا و مقتدایشان به آتش کشیده شد و در لباس خط و یار امام برای توهین‌کنندگان کف و سوت زدند.

نماینده تهران بیان داشت: 9 دی یادآور دروغ بزرگ تقلب و متهم کردن جمهوری اسلامی به خیانت در رأی مردم است که عده‌ای رمز کودتای خود کردند و مشتشان با حمایت از توهین‌کنندگان به عاشورای حسینی باز شد.

رسایی ادامه داد: 9 دی روزی است که وقتی مردم دیدند 8 ماه رهبر معظم انقلاب به عنوان سمبل اسلامیت در برابر باج‌خواهی فیل مست قدرت کوتاه نیامدند و از آرای مردم به عنوان حق‌الناس حمایت و حفاظت کردند، مردم به میدان آمدند و با حضور میلیونی خود به عنوان جمهوریت از ولایت و اسلامیت دفاع کردند.

نماینده تهران خاطرنشان کرد:در ایام فتنه 25 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران شد، باید از بسیجیان و نیروی انتظامی که در خیابان‌ها به دست فتنه‌‌گران کتک خوردند تا مسجد دیگری آتش نگیرد، به اموال عمومی تعرض نشود و چادر از سر زنی کشیده نشود تا اینها سالم بماند و تا 4 سال دیگر وقتی کاندیدای دیگری رأی آورد هواداران آن بتوانند با آزادی کامل به خیابان‌ها بیایند و شادی کنند، تشکر کرد.

رسایی گفت: نظام تحت رهبری فقیه جامع‌الشرایط یعنی همین، حزب‌الله یعنی همین، یعنی خون دل خوردن، یعنی به قول شهید آوینی برای خمینی خون دادن زیباست، ولی برای یاران خامنه‌ای خون خوردن زیباتر است.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس ضمن تشکر از صدا و سیما در پخش گزارش‌‌های خبری و پرداختن به ریشه‌‌های 9 دی گفت: باید از آقای روحانی تشکر کرد که روز گذشته با یادآوری 9 دی اعلام کرد مردم زمانی که احساس کردند به باورها و ارزش‌های دینی و اعتقادی آنها توهین شده و بیگانگان خیال دخالت در حوزه اخلاقی و اعتقادی آنها را دارند به حرکت درآمده و با حضور و اجتماعشان به بیگانگان پاسخ در خور دادند.

وی افزود: این بدان معناست که رئیس‌ جمهور محترم هنوز هم سران فتنه را بیگانه می‌‌داند، چراکه مردم در 9 دی به سران فتنه پاسخ دادند و البته رهبر معظم انقلاب پس از بارها تلاش برای بازگرداندن سران فتنه وقتی از جدایی فتنه‌گران از سران خارجی فتنه ناامید شد، اعلام کردند که اینها دیگر از نظام خارج شدند و ظلم نابخشودنی در حق جمهوری اسلامی کردند.

رسایی اضافه کرد: این روزها عده‌ای ساده‌لوح ادعا می‌کنند که حصر سران فتنه بدون پشتوانه شرعی و قانونی است، برای مراجع عظام تقلید نسخه می‌پیچند که سکوت نکنید، عجبا از کی تا به حال شما باید تشخیص شرعی و قانونی بودن احکام را دهید، آیا جز این است که حصر سران فتنه با مصوبه شورای عالی امنیت ملی در دوره گذشته و تأیید این حکم از سوی شورای عالی امنیت ملی در دوره‌ای است که ریاست آن با آقای روحانی است، آیا جز این است که مصوبات شورای عالی امنیت ملی به تأیید رهبر انقلاب که می‌رسد، حکم قانون را دارد.

وی ادامه داد: گفته می‌شود که سران فتنه تریبونی را در اختیار ندارند، آیا جز این است که سران فتنه در 17 بیانیه‌ای که صادر کرده‌اند، حتی یک استدلال در خصوص خود ارائه نداده‌اند، کدام نظام را سراغ دارید که در اختیار دشمنان خود، تریبون قرار دهد.

عضو کمیسیون اصل 90 با اشاره به خطبه مقام معظم رهبری در 29 خرداد 88 خاطرنشان کرد: بعد از اقامه نماز جمعه روشنگرانه و منصفانه رهبر انقلاب در 29 خرداد توقع این بود که همه آنهایی که ادعای حضور در خیمه نظام را دارند به قانون و تدبیر رهبری تن دهند، اما لجاجت، خودبینی و قدرت‌طلبی، عده‌ای را کر و کور کرد و اجازه نداد تا از باتلاقی که گرفتار شده بودند بیرون بیایند و هرچه بیشتر دست و پا زدند بیشتر در باتلاق همسویی و همصدایی دشمنان امام فرو رفتند.

رسایی تصریح کرد: این جماعت با استناد به گذشته خود، خط امامی بودنشان را به رخ کشیدند، اما هرگز به این سؤال پاسخ ندادند که این چه خط امامی است که دشمنان امام از آن پشتیبانی می‌کنند، این چه خط امامی بود که منافقان، سلطنت‌طلبان طاغوت، رژیم نامشروع صهیونیستی، استکبار، گروهک تروریستی ریگی و حتی رقاصه‌های طاغوت از آن حمایت می‌کردند.

نماینده تهران گفت: یک ماه بعد خطیبی دیگر به نماز جمعه رفت، خطبه‌هایی که دشمنان نماز جمعه تشنه شنیدن آن بودند، خطیب نماز جمعه 28 تیر ماه 88 در حالی به نماز جمعه رفت که رسانه‌های معاندی که 30 سال به نماز جمعه فحش می‌دادند، هواداران خود را به حضور در این نماز جمعه دعوت می‌کردند.

وی افزود: جالب است بدانید که برای نخستین بار از رسانه‌های بیگانه آموزش نماز جمعه داده شد، با این همه وقتی خطیب نماز جمعه خطبه‌های نمازهای دشمن شادکن را ایراد کرد، جماعتی از ذوق‌زدگی به جای اقامه نماز، کف و سوت می‌زدند، دختر و پسر دست در دست هم و برخی با کفش نماز خواندند، این آخرین نماز جمعه‌ای بود که توسط این خطیب ایراد شد اما او باز هم عبرت نگرفت، او بعد از این خطبه‌های 180 درجه‌ای، بر خلاف خطبه‌های نماز جمعه رهبر انقلاب بارها و بارها از قرابت خود به رهبر انقلاب سخن گفت و تأکید کرد که فصل‌الخطاب ولایت فقیه است و این راه حل برون رفت از مشکلات خطبه‌های نماز جمعه من است و این یعنی اینکه ولی دوم، ولی فقیه او بودند، نه ولی فقیه اول.

رسایی تصریح کرد: همگان بدانید که پروژه دشمن از این پس براندازی جمهوری اسلامی نیست، بلکه آنها از این پس به دنبال بازگرداندن کسانی هستند که شعار علاقه به جمهوری اسلامی و حمایت از جمهوری اسلامی را سر می‌دهند، اما اعتقادی به ولایت فقیه ندارند.

نماینده تهران گفت: پروژه دشمن از این به بعد این است که مشکلات استکبار با ساختار جمهوری اسلامی نیست، والا پاکستان کشوری که آن هم جمهوری اسلامی است و بمب اتم هم دارد، اما نه تحریم می‌شود، نه تهدید، مشکل آنها با ولایت فقیه است و بنای فتنه‌‌گران بر این است که از این پس در زبان بگویند ولایت فقیه تا این مرحله را رد کنند و خود را به گلوگاه مجلس برسانند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
Switzerland
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
۰
۰
باید در نطفه خفه شان كرد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها