رییس کلانتری 164 قائم صبح امروز ضمن اشاره به دستگیری یک سارق منزل در محدوده «آجودانیه»، به تشریح جزییات شناسایی و دستگیری متهم پرداخت.
کد خبر: ۶۳۱۱۵۷
دستگیری سارق منزل هنگام فرار

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرگرد عبدالوهاب حسنوند رییس کلانتری 164 قائم گفت: شب گذشته یکی از تیم های گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در خیابان «دوم شرقی» بود که ناگهان فردی را که از یک خانه به صورت سراسیمه و پنهانی خارج شده و تعدادی وسایل و لوازم منزل همراهش بود، مشاهده کردند.

وی افزود: در همین زمان فرد مذکور خودروی پلیس را مشاهده کرده و با رها کردن اموال و تجهیزات همراهش سعی کرد از محل بگریزد که این امر به تعقیب وی منجر شده و در انتهای خیابان مذکور ماموران موفق شدند وی را دستگیر کنند.

سرگرد حسنوند گفت: با توجه به سرقت های متوالی که شب های گذشته در این محدوده صورت گرفته بود، ماموران به ظن اینکه وی همان سارق تحت تعقیب می باشد، وی را به کلانتری منتقل کرده و پس از بازجویی های انجام شده این متهم خود را «محمد» معرفی کرده و به جرم سرقت از منزل مذکور اعتراف کرد.

رییس کلانتری 164 قائم افزود:همچنین در بازرسی از وسایل همراه متهم یک دیلم مخصوص تخریب درب منزل، تعداد لوازم خرد منزل، طلا و مبلغی وجه نقد نیز کشف شد و متهم برای تحقیقات بیشتر به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

گفتنی است؛ اموالی را که متهم هنگام دستگیری در خیابان رها کرده بود، پس از صورتجلسه به مالک آن مسترد شد که موجب رضایت خاطر این شهروند را ایجاد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها