مردی که در پوشش حمل مسافر، دو زن را به کوه‌های اطراف شهرستان شبانکاره استان بوشهر، منتقل و پس از قتل، اموالشان را سرقت کرده بود، به جنایت‌ها اعتراف کرد.
کد خبر: ۶۳۰۷۰۲
قتل 2 زن در کوهستان​های بوشهر

فیض‌الله مرادی رئیس دادگستری شهرستان شبانکاره در این باره به جام‌جم گفت: چند روز پیش بستگان زن پنجاه و دو ساله‌ای با حضور در دادسرا، گم شدن وی را به پلیس اطلاع دادند. وی افزود: با تشکیل پرونده، ماموران در تحقیقات میدانی به مرد سی و هشت ساله‌ای به نام محمد که با خودروی شخصی مسافرکشی می‌کرد، ظنین شده و او را بازداشت کردند.

متهم در تحقیقات عنوان کرد زن گمشده را نمی‌شناسد تا این که تلفن همراه زن گمشده از وی کشف شد.

قاضی مرادی یادآور شد: با به دست آمدن این سرنخ، متهم اعتراف کرد، زن مسافر را سوار خودرو کرده و در میانه راه به بهانه‌ای او را نزدیکی یک روستا برده و پس از قتل و سرقت زیورآلات، جسدش را اطراف کوه‌های شبانکاره رها کرده است.

کشف جسد پس از 10 روز

با اعتراف متهم، ماموران با حضور در محل، جسد زن گمشده را که 10 روز از زمان مرگ او می‌گذشت، کشف کردند.

رئیس دادگستری شبانکاره عنوان کرد: پس از بازسازی صحنه جنایت و دستور بازداشت موقت برای متهم، دستور ادامه تحقیقات صادر و با بررسی پرونده زنان گمشده، معلوم شد یک زن دیگر نیز چند ماه پیش پس از خروج از خانه‌اش گم شده و در این مدت تلاش‌ها برای یافتن او بی‌نتیجه مانده است.

مرادی خاطرنشان کرد: با اطلاعات به دست آمده، متهم در ادامه تحقیقات به قتل یک زن دیگر نیز اعتراف و عنوان کرد در یکی از روز‌های مرداد با سوار کردن زن مسافر، او را فریب داده و به حاشیه یک رودخانه برده و پس از سرقت طلاهایش، او را به قتل رسانده و جسدش را زیر صخره کنار رودخانه رها کرده است.

کشف بقایای جسد

رئیس دادگستری شبانکاره افزود: در پی اعتراف متهم، رئیس پلیس آگاهی استان و تیم تشخیص هویت با حضور در محل رها شدن جسد، متوجه شدند حیوانات وحشی جسد را خورده و فقط استخوان‌ها و لباس‌های او در محل جنایت مانده است.

مرادی یادآور شد: پس از بازسازی صحنه جنایت از سوی متهم، در مرحله بعدی خریدار اموال مقتولان نیز شناسایی و بازداشت شد.

بنا بر این گزارش، تحقیق از متهم در ارتباط با دیگر جرایم احتمالی او ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
شهرستان دشتستان
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
۰
۰
چیزی به نام شهرستان شبانكاره نداریم. شبانكاره فقط یه شهر كوچك شش هزار نفری در شهرستان دشتستان استان بوشهر می باشد. پس این اتفاق در كوههای اطراف شبانكاره در شهرستان دشتستان اتفاق افتاده. همین.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
۰
۰
من به عنوان یك ایرانی از قوه قضائیه تقاضا دارم چنین مورد را بسزای jعمالشان برساند نگذارند آنها چندین سال در زندانها پروار شوند
احمد احمدی
Germany
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
۰
۰
اینجور افراد رو بایستی در ملا عام به دار بكشند تا درس عبرتی برای همچو افراد شروری بشود.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها