زنی که به عنوان نظافتچی به خانه شهروندان تهرانی راه می‌یافت و طلا و اموال قیمتی آنها را می‌دزدید، از سوی ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران دستگیر شد.
کد خبر: ۶۲۹۹۲۴
رد پای زن نظافتچی در سرقت از منازل

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با حضور در شعبه 14 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران از زنی به اتهام سرقت از خانه‌اش شکایت کرد.

شاکی گفت: مدتی بود یک زن جوان به عنوان نظافتچی به خانه‌مان می‌آمد تا این که در آخرین روز کاری این زن دسته کلید ‌خانه‌مان به طرز مرموزی گم شد و مجبور به ساخت کلید شدیم.

شاکی اضافه کرد: روز حادثه خانه را برای چند ساعتی ترک کردیم و وقتی بازگشتیم، دیدیم اتاقی که طلاهایمان را در آن نگهداری می‌کردیم، به‌هم ریخته و طلا و جواهرات به ارزش یکصد میلیون تومان همراه 30 هزار دلار سرقت شده است.

وی یادآور شد: در پی این حادثه با بررسی دوربین مداربسته مجتمع متوجه شدم در نبود ما، همان زن نظافتچی وارد خانه‌مان شده و ساعاتی بعد همراه مردی که در خیابان منتظرش بوده، آنجا را ترک کرده است.

دستگیری زن سارق

با تشکیل پرونده و به دستور بازپرس شاهنگیان، تحقیقات ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران در این‌باره آغاز و معلوم شد این زن تهران را ترک کرده و در خانه‌ای در شهرستان کرج ساکن شده است. به این ترتیب چند روز پیش متهم دستگیر و از خانه وی نیز بخشی از اموال سرقتی شاکی کشف و ضبط شد.

اعتراف زن سارق

متهم با انتقال به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران، به‌ سرقت اموال خانه شاکی اعتراف کرد و گفت: در پی رفت و آمد به خانه شاکی، متوجه شدم او دلار و طلا‌های گرانبهایی در خانه نگهداری می‌کند و تصمیم به سرقت گرفتم.

وی افزود: برای اجرای نقشه یک روز دسته کلید آنها را دزدیدم و از نامزدم خواستم مرا به خانه کارفرمایم ببرد تا وسایلم را بردارم. او در خیابان ماند و من با کلیدی که داشتم، وارد خانه کارفرمایم شدم و طلا‌ها و دلارها را دزدیدم.

ردپای متهم در دزدی‌های دیگر

در پی اعتراف متهم، تحقیقات ادامه یافت تا این که معلوم شد چهار زن دیگر نیز که متهم پیش از این برای نظافت به‌خانه‌هایشان رفته بوده، به اتهام سرقت اموالشان از وی شکایت کرده و پرونده‌ها در دیگر مراکز پلیس مفتوح بوده است.

به این ترتیب این چهار زن شاکی نیز به پلیس آگاهی احضار شدند و عنوان کردند همچنان از متهم شکایت دارند؛ زیرا او تنها فردی بوده که جای طلاهایشان را می‌دانسته و بعد از سرقت نیز به طرز مرموزی ناپدید شده است.

در ادامه، زن سارق در مواجهه حضوری با شاکیان، به‌دزدیدن اموال قیمتی از خانه این چهار زن نیز اعتراف کرد.

افشای راز سرقت‌های سریالی

متهم درباره نحوه دزدی از منازل گفت: علاوه بر دزدی که بابت آن دستگیر شدم، به عنوان نظافتچی به خانه این چهار زن شاکی نیز راه یافتم و پس از جلب اعتمادشان، چند روز از هفته به منازلشان می‌رفتم. در ادامه با شناسایی محل نگهداری طلاها، سکه طلا، پول، دلار و دیگر اموال باارزش آنها و سرقت دسته کلید در فرصتی مناسب اموال را دزدیده و می‌فروختم.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم از سوی بازپرس شاهنگیان، رئیس شعبه 14 دادسرای ناحیه2 تهران، تحقیقات تکمیلی از وی و کشف اموال سرقتی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها